• 27.05.16, 20:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry kogemustest 10 tarkusetera

Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees ning tegevjuht Priit Tomp panid kirja 10 tarkusetera, mida nad 6 tegevusaasta kogemustest kaasa võtsid.
Cherry kogemustest 10 tarkusetera
  • Foto: Raul Mee
Ehita ettevõtet pikaajalist visiooni ja strateegiat silmas pidades, mitte kiireks müügiks. Ettevõtte müük on loterii, mis võib juhtuda, aga võib ka mitte. Rahavoog on nagu hapnik, ilma milleta ei saa. Never run out of cash.Õigel ajal kapitaliseerimata jätmine võib saada pikemas perspektiivis saatuslikuks. Üritad siseneda turgudele ebapiisavate ressurssidega.8-liikmeline juhatus on produktiivsuse surm. Mitmepealistel pikkadel koosolekutel lepitakse kokku, et järgmine kord lepitakse kokku.Vii iga IT-arendus välja vähemalt MVPni*. *Minimum Viable Product. Nii saad toodet/featuuri turul testida ja arendus-roadmapist ühe ülesande vähemaks.
Loe edasi Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.
Maarit Eerme 
kaubandus.ee toimetaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele