Jaga lugu:

Swedbank esitas YouTuber'itele väljakutse mobiilipanga sünnipäeva tähistamiseks

Foto: Kuvatõmmis kampaaniavideost

Swedbanki mobiilipank sai 5 aastaseks ja tähistab seda väljakutsega sotsiaalmeedia klippide loojatele. Kampaania „Otsime Eesti parimat Youtuber´it“ auhinnafond on 2000 eurot.

„Sotsiaalmeedia sisuturunduses on toimumas suured nihked ning YouTuber´ite osakaal ja tähtsus üha kasvab. Üha enam toodetakse kvaliteetse sisu ja kontseptsiooniga videosid, mis inimestele korda lähevad," selgitas Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif. Just sellepärast saidki Eesti YouTuber´id väljakutse, et näha, kuidas läheneksid nemad Swedbanki mobiilirakenduse kajastamisele.

Kuna Swedbanki mobiilirakendusel on kõige rohkem kasutajaid just 18-25-aastaste noorte seas, siis pöörduti sotsiaalmeedia videoklippide loomiseks YouTuber´ite poole, kelle sisuloome tihtipeale parem, kui ettevõtete loodu. Tõenäoliselt nii mastaapselt pole Swedbanki hinnangul ükski teine Eesti suurettevõte oma kampaaniasse kohalikke YouTuber´eid kaasanud.

Kampaanias osalemise kohta saab lähemat infot veebilehelt www.swedbank.ee/youtube.

Kampaanial on 2000 euro suurune auhinnafond – Swedbanki lemmik teenib 1000 eurot ja kolm rahvalemmikut 200-500 eurot.

Swedbanki mobiilipank tähistab tänavu 5ndat sünnipäeva. Selle aja jooksul on pidevalt uusi ja mugavamaid võimalusi pakkuva rakenduse regulaarsete kasutajate arv kasvanud 100 000 inimeseni. Igakuiselt külastatakse mobiilipanka üle poole miljoni korra. 

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Indrek Kald
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112indrek.kald@gmail.com
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150ana.madismae@aripaev.ee