• 06.09.16, 23:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kollektiivi kuulates samm tuleviku suunas

Elisa kõnekeskuse töötajatel saavad nüüd kasutada Eestis erilist tööruumi, kus müra aitavad summutada helikardinad ning tööd saab teha mobiiliäpiga reguleeritavate töölaudade taga.
Kollektiivi kuulates samm tuleviku suunas
  • Foto: Elisa
Elisa personalijuhi Kaija Teemäe sõnul lähtub Elisa kõnekeskuse uus ruumilahendus töötajate vajadustest ja soovidest. „Kuna üks suuremaid teenindajate muresid oli liigne müra, siis ilmestavad avatud planeeringuga kõnekeskuse ruumi nüüd tavapäraselt ruumiliigenduseks kasutatavate seinte asemel ainulaadsed helikardinad,“ tõi Kaija Teemägi välja innovaatilise lahenduse. „Elisa võttis Eestis esimesena kasutusele müra summutava helimaskeeringu süsteemi Sound Masking, mille toel sumbub kõne või muu müra juba seal, kus ta alguse saab.“
Pidev muutumises olemine ka töökeskkonnas
Kaija Teemägi märkis, et kõnekeskuse uuendamine on esimene samm innovaatilise kontori ideoloogiast, kuhu poole Elisa liigub. „Meie pikaajalisem eesmärk on luua tegevuspõhine kontor, mis toetaks koostööd ja suhtlemist ning selle kaudu murda välja meid pikka aega saatnud nn kabineti mõtteviisist,“ lausus Teemägi. „Töökeskkond peab toetama kiirelt arenevat tehnoloogiavaldkonda, kus peamisteks märksõnadeks on pidev ühenduses olemine (always connected) ja paralleeltegevused (multi-tasking), mis on tööturule jõudvale z-generatsioonile iseenesestmõistetav. Töökeskkond peab toetama pidevas muutumises olemist ja võimaldama ideedel ja mõtetel nii lennata kui ka realiseeruda.“
Kaija Teemägi tõi välja, et töökeskkond on töötajale väga oluline, eriti sellele, kel tuleb kogu tööpäeva arvuti taga veeta. „Kui tööandja suudab töötajale luua töökeskkonna, kus ta ei pea muretsema olme pärast ja saab end hästi tundes tööle keskenduda, on produktiivsus oluliselt suurem. Inimestele on üha aktuaalsemad liikumine ja tervislikud eluviisid ning selle kõrval mängib üha olulisemat rolli ka ergonoomiline töökoht. Inimestele, kes veedavad tunde istuvas asendis, tuleb ümbritsev keskkond teha niivõrd mugavaks kui võimalik,“ rääkis Elisa personalijuht ja tõdes, et töökeskkonna loogika mõistmiseks tuleb vahetult oma kolleegidega suhelda ja tööandjal peab olema julgust astuda välja klassikalistest raamidest.
Laua asend ühe klikiga
Paljud ettevõtted kasutavad täna reguleeritavaid töölaudu, Elisas astuti kollektiivi kuulates ka selles osas samm tuleviku suunas. „Kõnekeskuses kasutusele võetud lauad, ei ole mitte juhitavad pelgalt nupulevajutusega, vaid endale meelepärased laua-asendid saab salvestada juba endale nutitelefoni, vastavasse äppi,“ rääkis personalijuht. Telefoni äppi on võimalik oma laua asend salvestada ja hiljem vaid ühe klikiga ükskõik juba milline kontoris olev laud täpselt endale sobivaks reguleerida, samuti annab äpp töötajale märku, kui ta on liiga pikaks ajaks jäänud samasse asendisse istuma.
Kõnekeskus on Elisas üks mürarikkamaid osakondi, mis kujundati täielikult ümber tänu töötajate seas läbiviidud töökohaga rahulolu-uuringutele. Üldiselt iseloomustavad kogu Elisa kontoriruume mitmekesised tööruumid, avatud planeering ja sotsiaalsed kohtumispaigad. „Julgustan kõiki tööandjaid kasutama rahulolu-uuringuid, need on heaks temperatuuri näitajaks, mis muuhulgas annavad ka tagasisidet, kuidas töötajad end töökeskkonnas tunnevad,“ julgustas Kaija Teemägi juhte arvestama töötajate soovidega.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.16, 11:16
Põhjamaade hiigelpeol Pärnus on netivõimsust tagamas Elisa liikuv tugijaam
4.- 6. augustini Pärnus peetaval Weekend Festival Baltic’sil on Elisa kõne- ja netivõimsust tagamas liikuv tugijaam ja töötab uus tugijaam Rannastaadionil.
Uudised
  • 18.10.16, 14:53
Eesti kõnesüntesaatori Iselugeja abiga saab nüüd e-raamatuid kuulata
Eesti keeleteadlaste ja Elisa ühise koostöö tulemusel täienes Elisa Raamat uue innovaatilise teenusega - kui pole mahti e-raamatut ise lugeda, võib seda kuulata. Teksti loeb ette Eesti keeleteadlaste poolt loodud kõnesüntesaator ehk Iselugeja.
Uudised
  • 04.09.16, 22:09
IT-tarus saab magada ja sushit
Arukal ettevõtjal on viimane aeg keskaegsest juhtimisest loobuda ja kaasata töötajaid võimalikult palju otsuste tegemisse, eriti kui need puudutavad töökeskkonda, millega on võimalik muuta kogu firma edukamaks. Äripäev uuris teiste seas ka Proeksperdilt, mismoodi on selles ettevõttes töökeskonda panustatud, et töötajaid inspireerida.
Uudised
  • 29.08.16, 10:55
Eestis on 100 000 Mobiil-ID kasutajat
Tänase seisuga on Sertifitseerimiskeskus koostöös Politsei- ja Piirivalveameti ning mobiilioperaatoritega väljastanud 100 000 Mobiil-IDd. Kõige enam kasutavad eestlased Mobiil-IDd pangatoimingute tegemiseks ja avaliku sektori teenuste kasutamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele