Elisa kliendibaasi analüüs näitab, et Pokémon Go mobiilimängu hiilgeaeg Elisa klientide seas jäi juuli- ja augustikuusse. Oktoobrikuu lõpu seisuga oli klientide huvi mängu vastu oluliselt vähenenud.
Kuulus mobiilimäng PokémonGo leidis Elisa klientide seas enim kasutust juulis ja augustis, sügisel hakkas huvi juba vaibuma. „Plahvatuslikult kasvas mängu kasutajate arv juulis, kus üheaegselt kasutas mängu koguni 1550 Elisa klienti,“ märkis Elisa tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli. „Tänaseks on mobiilimängul suvekuudega võrreldes Elisa võrgus kordades vähem kasutajaid,“ lisas Polli.
Tule seminarile
CRM-tarkvara seminar hankijatele ja loojatele: Kuidas kliendiandmeid tulemuslikult ja uue seaduse järgi kasutada?
22. novembrilViru konverentsikeskuses
Tutvu programmiga ja registreeru
SIIN
Elisa kliendibaasi analüüsi järgi mängis PokémonGo mängu augustis 35 000 Elisa klienti ning oktoobris oli see number juba üle kolme korda madalam, mil mängijaid oli veel ligi 12 000.
Toomas Polli märkis, et statistika järgi on rakendusi, mida Elisa kliendid kasutavad lühemat aega ning rakendusi, mis on pidevalt ja juba aastaid kasutuses. „Regulaarselt on Elisa klientide seas kasutuses eelkõige sotsiaalmeedia kanalid nagu Facebook, YouTube, Facebook Messenger, Skype ja Twitter,“ ütles Polli, lisades, et enim kasutatavatel rakendustel on ühes kuus 250 000 – 300 000 kasutajat.
Seotud lood
Elisa hinnagul on Mobiil-ID juba praegu ja kindlasti ka tulevikus kõige turvalisem ning universaalsem lahendus, mida ID-kaardi kõrval kasutada. Füüsilist SIM-kaarti kasutame veel mitmeid aastaid, leiab Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
25. oktoobril ITuudiste ja Äripäeva poolt korraldatud IKT Aastakonverentsil anti üle Äripäeva aukirjad 2015. aasta majandustulemuste põhjal parimatele IKT valdkonna ettevõtetele.
Pühapäeval, 28. augustil lõppes Tallinnas samaaegselt kaks arendusmaratoni, mis otsisid digitehnoloogiate abil lahendusi HIV epideemia tõkestamiseks ja loomealadel füüsilise ja graafilise disaini ühendamiseks. HIVdigital hackathonil kuulutati auhinnavääriliseks LiveHIV, DigiScreen ja hINF. Juba teist korda toimunud Loomehäkil valiti võitjaks Music Wall Street, teisele kohale jäi MoleQL ja kolmanda koha sai meeskond UkaRun. Publikupreemia läks meeskonnale TOKU, kes ehitas savist ja elektroonikakomponentidest aiamehikese, mis väljastab ilmateateid haikuvormis.
Faktum & Ariko viis läinud aasta lõpus läbi uuringu „Suurettevõtete teenindus“, mille raames küsiti eestimaalastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.
Arrow Enterprise Computing Solutions, üks nimekamaid IT-lahenduste distribuutoreid Baltikumis, korraldab konverentsi
Five Years Out, mis toob lavalaudadele maailma juhtivad tehnoloogiahiiud, nagu Microsoft, Netapp, IBM, Oracle ja paljud teised. Ettevõtte Baltikumi ärijuht jagab, millele IT-maailmas pilk pöörata.