Küsitluses osales kokku 11 kohalikku ettevõtet nii panganduse (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea Pank), telekommunikatsiooni (Telia, Tele2, Elisa), energeetika (Eesti Energia, Eesti Gaas) kui posti- ja logistikateenuste (Omniva) sektorist. Uuringu valimiks oli 1000 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat ning valim kujundati üleriigiliselt esinduslikuna piirkonna, soo, vanuse ja rahvuse tunnuste järgi.
Teeninduse meeldivuse keskmiste hinnangute (süsteemiga 5-3-1) järgi saavutas parima tulemuse Telia. Teisele kohale asetus Swedbank. Kliendi probleemide lahendamise ladususes olid Swedbank, LHV Pank ja Telia võrdselt hinnatud. Kahe näitaja kokkuvõttes sai Telia suurettevõtetest teeninduse meeldivuse ja probleemide lahendamise ladususe osas uuringu parima tulemuse. Teliale järgnesid kolm pangandussektori esindajat: Swedbank, LHV Pank ja SEB.
Faktum & Ariko uuringute juhi Kalev Petti sõnul on suurettevõtetele antud hinnangud mõlemas näitajas viimastel aastatel olnud pigem kergelt langeva trendiga. Selles on vaieldamatult oma osa ka tarbijate üha kasvavatel ootustel teeninduse kvaliteedile ühiskonnas tervikuna.
Faktum & Ariko on asutatud aastal 1993 ja on spetsialiseerunud rätseptööna valmivatele turu-uuringutele. Faktum & Ariko on Pan-Balti uuringfirma Rait Group tütarettevõte. Lätis ja Leedus tegutsetakse nime all Rait. Rait Group on suurim iseseisev Pan-Balti uuringufirma.