• 13.12.16, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aivar Kokk: kohustuslikku e-arvetele üleminekut järgmisel aastal ettevõtetele ei tule

Riigikogus läbis täna teise lugemise raamatupidamise seadus, mille tulemusel ettevõtjatele ei tule kohustust arveldada avalikus sektoris e-arvete põhiselt.
Aivar Kokk: kohustuslikku e-arvetele üleminekut järgmisel aastal ettevõtetele ei tule
  • Foto: Pixabay
Riigikogu majanduskomisjoni esimees Aivar Kokk kommenteeris, et kuigi e-arvetele ülemineku kohustust järgmisel aastal ettevõtetele ei tule, siis riik peab olema valmis standardikohaseid e-arveid vastu võtma alates 1. märtsist.  „Ettevõtjad, kes soovivad e-arveid riigile esitada, saavad seda teha standardikohaselt alates 1. juulist 2017,“ täpsustas Kokk.  
„Pikemas perspektiivis on plaanis muuta era- ja avaliku sektori vahelised arveldamised e-arvete põhiseks. See tuleneb eesmärgist edendada reaalaja majandust ja hoida riigil kulusid kokku.
Üleminek e-arvetele tähendab avaliku sektori jaoks umbes 2,5 miljoni euro suurust kokkuhoidu aastas. Seni kuni kõikide majandustarkvara operaatoritega liidestatud turg ei toimi, siis varasemalt pole mõistlik ja võimalik seadusega ettevõtjatele kohustust panna.“ selgitas Kokk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele