• 02.01.17, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööd alustab Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus

Eesti e-tervise arendamise ning sotsiaalministeeriumi valitsemisala teiste info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste pakkumisega tegeleb 1. jaanuarist 2017 asutatud Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (TEHIK).
Tööd alustab Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus
  • Foto: Andras Kralla
„Tervise- ja Heaolu Infosüsteemide Keskus ühendab seni killustunud süsteemi ja on riigile partneriks IKT kompetentsikeskusena tervise-, sotisaal- ja töövaldkonnas e-teenuste arendamisel,“ ütles peadirektor Katrin Reinhold.
„Keskuse peamisi ülesandeid on hoolitseda, et e-teenused iga inimest puudutavates valdkondades aitaksid parimal moel täita riigi kohuseid inimeste ja inimeste kohuseid riigi ees.“
Uues asutuses ühendatakse e-tervise sihtasutuse, sotsiaalministeeriumi ning selle haldusala asutuste info-ja kommunikatsioonitehnoloogia teenused, e-teenuste arendamine ning suurandmete analüüs ja töötlus. Keskus moodustatakse ministeeriumi  IKT osakonna ja Eesti E-tervise SA rollide liitmisega, järk-järgult liituvad keskusega ka teiste haldusala asutuste IKT-üksused.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Asutuse veebileht on www.tehik.ee ning e-postiaadress [email protected]. TEHIK hakkab asuma senisel Eesti E-tervise Sihtasutuse aadressil Uus-Tatari 25/Veerenni 13, kuhu uued üksused kolivad järk-järgult esimese kvartali jooksul.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.16, 08:14
Washingtonis äratasid huvi Eesti e-tervise võimalused
E-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler Ain Aaviksoo tegi 18. novembril ettekande USAs, Washingtonis toimunud kõrgetasemelisel sümpoosionil, kus rääkis personaalmeditsiini ja suurandmete võimalustest paremate tulemuste saavutamiseks tervishoius.
Uudised
  • 07.12.16, 07:11
Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse juhiks saab Katrin Reinhold
Sotsiaalministeeriumi valitsemisala info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste koondamiseks loodava Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhiks valiti Katrin Reinhold, kes astub ametisse 2. jaanuarist 2017.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele