Eesti e-tervise arendamise ning sotsiaalministeeriumi valitsemisala teiste info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste pakkumisega tegeleb 1. jaanuarist 2017 asutatud Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (TEHIK).
„Tervise- ja Heaolu Infosüsteemide Keskus ühendab seni killustunud süsteemi ja on riigile partneriks IKT kompetentsikeskusena tervise-, sotisaal- ja töövaldkonnas e-teenuste arendamisel,“ ütles peadirektor Katrin Reinhold.
„Keskuse peamisi ülesandeid on hoolitseda, et e-teenused iga inimest puudutavates valdkondades aitaksid parimal moel täita riigi kohuseid inimeste ja inimeste kohuseid riigi ees.“
Uues asutuses ühendatakse e-tervise sihtasutuse, sotsiaalministeeriumi ning selle haldusala asutuste info-ja kommunikatsioonitehnoloogia teenused, e-teenuste arendamine ning suurandmete analüüs ja töötlus. Keskus moodustatakse ministeeriumi IKT osakonna ja Eesti E-tervise SA rollide liitmisega, järk-järgult liituvad keskusega ka teiste haldusala asutuste IKT-üksused.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Asutuse veebileht on
www.tehik.ee ning e-postiaadress
[email protected]. TEHIK hakkab asuma senisel Eesti E-tervise Sihtasutuse aadressil Uus-Tatari 25/Veerenni 13, kuhu uued üksused kolivad järk-järgult esimese kvartali jooksul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler Ain Aaviksoo tegi 18. novembril ettekande USAs, Washingtonis toimunud kõrgetasemelisel sümpoosionil, kus rääkis personaalmeditsiini ja suurandmete võimalustest paremate tulemuste saavutamiseks tervishoius.
Sotsiaalministeeriumi valitsemisala info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste koondamiseks loodava Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhiks valiti Katrin Reinhold, kes astub ametisse 2. jaanuarist 2017.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.