16. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tahaks ikka gaasi põhja panna!

Foto: Andres Haabu
Iga paari aasta tagant kaasame raha, palkame rohkem inimesi, kaasame uuesti raha ja palkame jälle inimesi, kirjeldas Pipedrive’i kaasasutaja Martin Henk Gaselli kongressil oma ettevõtte edulugu.

Kõik algas otsusest ehitada selline tarkvara, mis müügiinimestele ka päriselt meeldiks. „Ja kuna meil polnud parasjagu midagi paremat teha, siis me tegimegi seda, saime edukaks ja kahekordistame ennast igal aastal.“ Tänaseks on viie asutajaga Pipedrive’il üle 200 töötaja ja 30 miljonit dollarit rahastust.

Hengi sõnastatud edu õppetunnid

1. Hea on ehitada asju, mida ise hästi tunned.

2. Keeruline on minna globaalseks, kui jääd Tallinna.3. Bränd, keel ja toon on olulised. Tähtis on, et oled kliendiga sõbralik.

Loe pikemalt Äripäevast.

Autor: Vilja Kiisler, Äripäeva arvamustoimetaja

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Robert PedajaReklaami projektijuhtTel: 5349 9052