Autor: ITuudised.ee • 28. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitaalsete teenuste pakkujad saavad uudse turundusplatvormi

Fortumo asutaja Martin Koppel.
Foto: Kätlin Lepp, Fortumo HR-juht
Mobiilimakselahendusi pakkuv ettevõte Fortumo teatas täna digitaalsete teenuste pakkujatele mõeldud turundusplatvormi käivitamisest. Uus platvorm võimaldab teenusepakkujatel kiirelt käivitada koostöökampaaniaid mobiilioperaatoritega, kes digitaalseid teenuseid mobiilipakettide osana oma klientidele pakuvad.

“Paljudel  mobiilioperaatoritel on lisaks kõnedele, sõnumitele ja andmesidele paketi osaks ka kolmanda osapoole teenused, näiteks saab uus liituja pooleks aastaks endale tasuta muusikarakenduse ligipääsu. Sellise koostöö käivitamine on teenusepakkujatele vaevarikas, kuna nad peavad iga mobiilioperaatoriga allkirjastama eraldi lepingu ja end infosüsteemidega ära ühendama. Fortumo kaudu saavad teenusepakkujad ligipääsu korraga suurele hulgale mobiilioperaatoritele, kelle klientidele oma teenust turundada,” rääkis Fortumo tegevjuht Martin Koppel.

Mobiilioperaatoritele on paketi osana lisateenuste pakkumise eesmärgiks kliendilojaalsuse suurendamine, samas kui teenusepakkujad saavad mobiilioperaatori turunduskanalite kaudu ligipääsu uuele kasutajaskonnale. Fortumo platvormi kaudu saavad mobiilioperaatorid kasutajatele pakkuda senisest enam lisateenuseid: muu hulgas võimaldab platvorm koostööd teha voogedastuse, pilvemajutuse, kontoritarkvara, viirusetõrje ja digitaalsete ajalehtede pakkujatega.

“Seni on mobiilioperaatorid suure ajakulu tõttu keskendunud pigem ühe-kahe partneriga koostöö tegemisele korraga, Fortumo platvormi kaudu saab aga klientidele pakkuda oluliselt suuremat teenuste valikut. Nii on võimalik näiteks noortele mõeldud paketiga ühendada muusikateenus, ärikliendile pakkuda tasuta kontoritarkvara, perepaketile ligipääsu tasulistele ajalehtedele,” selgitas Koppel.

Fortumo turundusplatvorm vahendab infot teenusepakkujate ja mobiilioperaatorite vahel, andes mõlemale osapoolele märku, millised telefoniomanikud peaksid millistele teenustele tasuta või soodushinnaga ligipääsu saama. Kasutajate autoriseerimise kõrval saavad mõlemad osapooled kasutusele võtta ka Fortumo makselahenduse, mis võimaldab kontrollida kasutaja teekonda tasuta teenuse proovimisest kuni tasulise tellimuse tegemiseni.

Esimesed mobiilioperaatoritest ja teenusepakkujatest kliendid Kagu-Aasias ja Ida-Euroopas kavatsevad platvormi kasutusele võtta 2017. aasta esimeses pooles.

Fortumo on mobiilimakselahendusi pakkuv Eesti ettevõte, kelle klientideks on muu hulgas Google, Facebook, Spotify, Sony, WeChat, Alibaba, ja Electronic Arts. Fortumo pakub tööd 70le inimesele Tallinnas, Tartus, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois. Fortumo on valitud Ettevõtluse Auhinna konkursil aasta ettevõtteks ja aasta eksportööriks.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755