Autor: Aali Lilleorg • 11. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Häkatonil pandi coachimise tehnika chatboti sisse

Foto: Kuvatõmmis /goforitbot.com/
Reedel, 9. juunil alanud häkatonil “Tech for Humanity” sai kokku 3 mehest ja 1 naisest koosnev tiim GOFORIT, mis hakkas tööle eesmärgiga luua lifecoachingu chatbot.

"Lifecoach on persoon, kes küsib küsimusi, mis aitavad asjad inimese jaoks läbi mõelda, et saaks teha enda jaoks õigeid valikuid ja jõuda kiiremini punktist A punkti B. Võtame näiteks eesmärgid. Meil kõigil on mingid väiksemad ja suuremad eesmärgid ja unistused, aga millegipärast vaid 3% inimesi paneb oma eesmärgid päriselt kirja," selgitas meeskonnas turunduse eest vastutav Ailar Väärtmaa. Ta lisas, et Dominicani ülikoolis, Californias on läbi viidud uuring, mille tulemusena selgus, et inimesed kes panevad oma eesmärgid kirja ja annavad progressist kellegile teada, saavutavad oma eesmärgi 78% suurema tõenäosusega, kui inimestega, kes ei pane eesmärke kirja.

Coach'id on Väärtmaa hinnangul väga kallid, küsides tihti rohkem kui 200 eurot tunni eest, kuid tehnikad, mida nad kasutavad on suhteliselt sarnased. Häkatonil tööle asunud meeskond GOFORIT arvas, et coachimise tehnika on võimalik panna chatbot'i sisse ja teha see kättesaadavaks massidele, et inimesed oleksid õnnelikumad, teeksid enda jaoks läbimõeldumaid valikuid ning jõuaksid kiiremini punktist A punkti B.

 

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755