• 21.08.17, 17:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti suurima ekspordiäri hääbumine

Mobiilsideseadmete eksport on seitse kuud järjest vähenenud ning selle põhisüüdlane on meie kunagine ekspordimootor Ericsson, kirjutas Äripäev.
Eesti suurima ekspordiäri hääbumine
  • Foto: Meeli Küttim
Meie ekspordi lipulaev, elektroonikatootja Ericsson Eesti annab pea 70% sektori käibest. Ettevõtte aastane müügitulu on üle 1,2 miljardi euro ning see annab tööd pooleteisele tuhandele eestimaalasele. Rootsi suurkontserni käes oli pea kümnendik Eesti juunikuu ekspordist. Kuid veel aasta-kaks tagasi oli see viimane arv üle 14%.
Ericsson mõjutab kõvasti suurt pilti. Kui ettevõte oleks suutnud mulluseid tulemusi korrata, oleks Eesti kaupade eksport kasvanud esimesel poolaastal 9% (statistikaameti andmeil 8% – toim) asemel 13%, tõi näite Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Loe pikemalt Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 18.07.17, 14:01
Ericssoni tulemused jätsid soovida
Ericsson avaldas oodatust halvemad teise kvartali majandustulemused, mis panid aktsia langema.
Uudised
  • 05.07.17, 11:59
Ericssoni nõukogu esimees valmistub lahkuma
Aastast 2011 Ericssoni nõukogu juhtinud Leif Johansson andis täna pressiteate vahendusel teada, et ei kavatse tuleval aastal enam oma kandidatuuri uueks ametiajaks üles seada.
Uudised
  • 03.05.17, 22:07
Ericssoni reitingut langetati
Reitingufirma Moody’s otsustas langetada Ericssoni pikaajalist reitingut tasemelt Baa3 tasemele Ba1 ehk rämpstasemele, vahendab Bloomberg.
Uudised
  • 22.10.17, 16:17
Ericssoni kriisiplaan on lootustandev
Kui restruktureerimiskulud kõrvale jätta, jäi Rootsi elektroonikahiid Ericsson kolmandas kvartalis nulli, mis annab lootust, et firma kriisiplaan töötab.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele