Teismeliste hulgas peaks Facebooki populaarsus tänavu langema hakkama, selgub analüüsifirma Emarketeri uuest raportist. See on esimene kord, mil analüüsifirma on prognoosinud Facebooki kasutajate langust, kirjutab Bloomberg.
EMarketer prognoosib, et 12-17aastaste seas on sellel aastal Facebooki kasutajaid 14,5 miljonit. 2016. aastaga võrreldes oleks see 3,4protsendiline langus. Teismelised kasutavad
Facebooki asemel rohkem
Snapchati ja
Instagrami(Instagram on Facebooki omanduses), kirjutatakse uuringufirma teates.
Facebook on kasvu jätkanud kogu maailma lõikes ning sellel aastal kasutab sotsiaalmeedia platvormi igakuiselt üle 2 miljardi inimese. Noorte inimeste jaoks Facebook enam nii atraktiivne aga ei ole, ütles Emarketeri analüütik Oscar Orozco.
Facebooki jaoks on noorte kaasamine tähtis, sest täiskasvanuikka saades on just nemad reklaamide sihtrühm. Kui Facebooki kasutamise harjumust ei teki, siis hakkab langema ka Facebooki reklaamiraha.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Teismelised ja kahekümnendates noored ei ole Facebookist nii haaratud. Nad logivad sinna harvemini ja kulutavad seal vähem aega,“ ütles Orozco. „Samal ajal on tekkinud ka Facebooki vältivad kahekümnendates noored, kes on Facebooki vahetanud Instagrami vastu.“
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.