Rootslaste omanduses IT-firma Proact Estonia kasvatas tänu riist- ja tarkvaramüügile võimsalt käivet ja kasumit. Tublisti kasvas ka pilveteenuste portfell.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et IT-firma Proact Estonia ASi müügitulu kasvas mullu 43 protsenti, 5,48 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 50 protsenti, 540 000 euroni (võrreldes eelneva aastaga).
Mullu töötas firmas 15 inimest, see näitaja kahanes ühe võrra. Käive töötaja kohta kasvas 52 protsenti, 365 600 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 10 protsenti, 3288 euroni kuus. Juhatusele maksti tasusid 77 000 eurot (koos sotsiaalmaksuga).
Ettevõte tegeleb andmesalvestuse, varundus-taaste ja kõrgkäideldavate infosüsteemide platvormi lahenduste loomise, juurutamise, tugi ja haldusega.
„Aruandeaastal laiendasime kliendibaasi nii Eestis kui Euroopas ja teostasime mitmeid uusi projekte. Meie jaoks on viimastel aastatel kasvanud püsiteenuste portfell ning teenuste müük Euroopasse, edukalt oleme pakkunud ka Oracle andmebaasimootori, VMware, Linuxi ja Solarise konsultatsioone ja haldusteenuseid,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes.
Aruandest selgub, et suure osa käibe- ja kasumikasvust moodustas riist- ja tarkvara müük.
Proact Estonia emafirma on Rootsi ettevõte Proact IT Group AB. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal Eesti tütarfirmast dividende ei võetud.
„Aastast 2015. arendatakse kontsernis jõuliselt hallatud pilveteenuseid,“ kommenteeris ettevõte kogu kontserni arengusuundi.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Tehnoloogiafirma Oracle suurimad kliendid, e-kaubanduse liider Amazon ning kliendihaldustarkvara tootja Salesforce plaanivad peagi Oracle'i kulukast andmebaaside süsteemist loobuda, vahendab Bloomberg.
Arvutite ja nende lisaseadmete müügi, hoolduse ja garantiiremondiga tegelev Datagate OÜ läbis hiljuti järjekordse ISO sertifitseerimise, mis on juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova sõnul andnud aastate jooksul palju juurde nii ettevõtte igapäevatööle kui ka suhtlusele partnerite, klientide ja töötajatega.