Sisuliselt võib öelda, et
Uber on astunud ühest ämbrist teise, kirjutab Bloomberg. Uberit kimbutavad kohtukaasused, boikotid ning viimati välja tulnud andmelekkeskandaal, mille salajas hoidmiseks on ettevõte häkkeritele suuri summasid maksnud. Nimelt lekkisid 57 miljoni Uberi kliendi andmed ning Bloombergi kohaselt maksis ettevõte häkkeritele 100 000 dollarit, et nood andmed kustutaksid ja andmelekke koha pealt suu peaksid.
Kõige selle taustal näib, et Khosrowshahi ülesandeks on saanud mitte ettevõtte kultuuri parendada, vaid partnerite ees vabandada. Nii on ta viimasel ajal külastanud nii Suurbritanniat kui ka Brasiiliat, et seal kas Uberi vigu lappida või proovida kohalikke võime veenda, et ettevõte võiks riigis hoolimata andmelekkest ja muudest probleemidest siiski tegutseda.