• 02.01.18, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milliseid ettevõtteid on alanud aastal börsile oodata?

Nasdaqi president Nelson Griggs on ennustanud, et uus aasta saab olema USA börsil IPOde osas eriti viljakas.
Milliseid ettevõtteid on alanud aastal börsile oodata?
  • Foto: Pixabay
Tõsi, kõik analüütikud Griggsiga nõus pole. Nii on Nextstep Advisory juht Barrett Daniels kritiseerinud, et ka möödunud aastal samal ajal räägiti ees ootavast IPO-lainest, ent see jäi siiski tulemata.
Daniels lisas, et raske on ennustada, missugused ettevõtted uuel aastal börsile lähevad. Üpris palju räägitakse jagamismajanduse tuntumatest ettevõtetest Airbnb, Lyft ja Uber, ent kõigi kolme puhul on börsile minek ühel või teisel põhjusel pigem küsimärgiga. 
Ettevõtteid, kelle võimalikku börsiteekonda jälgida, on teisigi:

Artikkel jätkub pärast reklaami

1) Reutersi allikate teatel peaks Hiina väga edukas nutitelefonitootja Xiaomi samuti uuel aastal börsile jõudma. IPOst on räägitud üsna kaua.börsile minekut on ka juba üsna pikalt ennustatud. peaks analüütikute hinnangul uuel aastal börsile jõudma. 
2) Muusikastriimimiskeskkonna Spotify
3) Dropboxi 
4) Digidokumentide ja –allkirjadega tegelev DocuSign
Loe pikemalt Äripäevast.
Autor: Pille Ivask, kaasautor

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.18, 12:07
Spotify alustas börsil võimsalt
Rootsi muusikateenuse pakkuja Spotify alustas eile USA börsil kauplemispäeva 165,90 dollari tasemelt, mis tähendab, et eelmise rahakaasamisega võrreldes on ettevõtte väärtus tublisti kasvanud.
Uudised
  • 03.01.18, 18:11
Spotify sai 1,6 miljardi suuruse hagi
Muusikastriimimiskeskkond Spotify sai California plaadifirmalt Wixen Music Publishing 1,6 miljardi dollari suuruse hagi muusika striimimise eest, milleks keskkonnal puudus litsents, kirjutab Reuters.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele