Võitjate väljavalimiseks hinnati nende veebiklientide ligimeelitamise ja teenindamise strateegia tugevust, digipakkumiste klientideni viimise edukust, veebiteenuste kliendibaasi kasvu, pakutavate toodete valikut, tõendeid digialgatustest saadud reaalsest kasust ning pankade veebilehe kujundust ja toimivust.
SEB Balti digitaalse strateegia juhi Ragnar Toomla sõnul on SEB seadnud sihiks tagada jätkusuutlik äriareng ja täiustada oma ärikeskkonda ning suunata oma kliente uusi digitaalseid teenuseid kasutama. "Sel aastal oleme kasutusele võtnud terve rea uusi digitaalseid tooteid ja teenuseid, näiteks uuendatud mobiilirakenduse, videokohtumise võimaluse, Smart-ID, samuti lükkasime hoo sisse avatud panganduse projektile. Meie kliendid on need teenused kasutusele võtnud ja see näitab selgelt, et digitaalsed teenused jätkavad oma tugevat kasvutrendi," lausus Toomla ja lisas, et palju tegevusi on veel planeerimisjärgus.
Ajakirja Global Finance maailma parimate digitaalsete pankate auhinnad jagatakse välja nende pankade vahel, mis on auhinnale kandideerimiseks avalduse esitanud. Tänavu pani end kirja peaaegu 300 eri panka üle kogu maailma.
Žüriisse kuulusid esindajad maailma juhtivast konsultatsiooni-, tehnoloogia- ja allhankelahendusi pakkuvast ettevõttest Infosysist. Žürii hinnangute alusel tegid lõpliku valiku ajakirja Global Finance toimetajad.