• 23.01.18, 01:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Markus Villig valiti Forbes'i alla 30 aastaste mõjukate listi

Ajakiri Forbes valis Taxify asutaja Markus Villigu Euroopa tehnoloogiasektori alla 30aastaste mõjukaimate persoonide hulka.
Markus Villig
  • Markus Villig
  • Foto: Taxify
Ajakiri märgib, et Uberi konkurendil Taxifyl on üle 5 miljoni kliendi ja selle heaks töötab üle 100 000 juhi. Isegi Hiina Didi Chuxing on teinud strateegilise investeeringu sõiduteenuse rakendusse, mis on kaasanud üle 50 miljoni euro.
Forbesi nimekirjas on 30 isikut.
Allikas: Äripäev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.18, 00:01
Taxify avas teenuse Austraalia suurlinnas Melbourne’is
Eesti päritolu juhtiv Euroopa transpordiplatvorm Taxify jätkas laienemist Austraalias, käivitades teenuse Melbourne’is.
Uudised
  • 02.03.18, 12:30
Taxify loojad aasta ettevõtja konkursi finalistide seas
Juba kümnendat korda tunnustab ärikonsultatsiooni- ja audiitorfirma EY Eesti silmapaistvaid ettevõtjaid. Eesti Aasta Ettevõtja konkursi finalistide hulgas on tänavu Taxify asutajad Martin Villig ja Markus Villig.
Uudised
  • 14.02.18, 07:32
Taxify sõlmis ERGO kindlustusega sõidujagajaid toetava kokkuleppe
Sõidujagamisteenust vahendav platvorm Taxify ja ERGO kindlustus sõlmisid kokkuleppe Taxify sõidujagajatele kindlustuslahenduse pakkumiseks. Lõppeesmärgiks on arendada välja kasutuspõhine kindlustuspakett, mis viib juhtide sõidutunnid ja kindlustuse eest tasutava summa tasakaalu.
Uudised
  • 09.02.18, 07:31
Taxify pälvis Euroopa idufirmade eriauhinna
Sel nädalal kuulutati Brüsselis välja Euroopa mobility-valdkonna idufirmade võistluse üksteist finalisti. Euroopa Parlamendi initsiatiivil toimuval konkursil pälvis Taxify võistlusvälise eriauhinna panuse eest valdkonna arengusse Euroopas.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele