Autor: ITuudised.ee • 25. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Skeleton Technologies juhatust nõustab endine General Motorsi teadur

Autotööstuse energiasalvestussüsteemide spetsialist, endine General Motorsi tehniline teadur ja Hyrax Intercontinental LLC juht Dr. Scott Jorgensen.
Foto: Erakogu
Autotööstuse energiasalvestussüsteemide spetsialist Dr. Scott Jorgensen, endine General Motorsi tehniline teadur ja Hyrax Intercontinental LLC juht, liitus ettevõttega Skeleton Technologies ning nimetati juhatuse nõunikuks eesmärgiga toetada ettevõtet turuosa suurendamisel hübriid- ja elektrisõidukite turul.

 

„Oleme hiljuti investeerinud 42 miljonit eurot tootmise laiendamisse ja edukalt toonud turule grafeenil põhinevad superkondensaatorid, mis on mõeldud kasutamiseks veoautodes, bussides ja elektrivõrgurakendustes. Loogilise jätkuna on autotööstus järgmine samm meie ettevõtte arengukavas. Dr. Jorgenseni teadmised autotööstusest ja puhtast tehnoloogiast aitavad meil kiirendada ettevõtte teekonda juhtivaks superkondensaatorite ja energiasalvestusmoodulite pakkujaks autotööstusele,” kommenteeris Skeleton Technologies tegevjuht Taavi Madiberk.

Jorgensen töötas 2017. aasta juulini General Motorsi teadus- ja arenduslaboris tehnilise teadurina. Oma karjääri alustas Jorgensen General Motorsis teadurina pärast keemiatehnoloogia doktorikraadi kaitsmist Stanfordi ülikoolis aastal 1985. Esmalt pühendus ta tavapärastest ja alternatiivsetest kütustest tingitud probleemide uurimisele, hiljem asus lahendama vesiniku hoiustamisega seotud väljakutseid ja juhtis kütuselementide arendustööd.

Alates 2012. aastast on Jorgensen USA kaasaegsete akude konsortsiumi ehk USABC (United States Advanced Battery Consortium) liige, kus nõustas ettevõtteid üleminekul tootearendusest selle täieliku turustamiseni.

Dr. Scott Jorgensen kommenteeris: “Hetkel on maailmas kasutusel 5 miljonit superkondensaatoritega sõidukit. Pärast grafeenil põhinevate superkondensaatorite testimist usun, et sellel turul on suur arengupotentsiaal ja lähiajal tuleks keskenduda 12V ja 48V hübriidsõidukitele.”

Dr. Jorgensen nõustab Skeleton Technologies juhatust ettevõtte autotööstusele suunatud teadustegevuse, tootearenduse, tootmise ja turustamise strateegiate väljatöötamisel.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755