ITuudised.ee  • 26 jaanuar 2018
Jaga lugu:

Telia kasumlikkus kasvas 5,6%

Digital Summiti raames näidati Euroopa riigijuhtidele ja kohalikele elanikele esimest 5G tehnoloogial töötavat kaugjuhitavat ekskavaatorit.  Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor

Telia Eesti kasvatas nii eelmise aasta neljandas kvartalis kui 2017. aasta kokkuvõttes oma müügitulu ja kasumlikkust.

Telia teenuste müügitulu suurenes 2017. aastal 3,1% ning ulatus 226,4 miljoni euroni. Läinud aasta neljandas kvartalis suurenes müügitulu 3,2% 57,6 miljoni euroni.

Ettevõtte kasumlikkus kasvas 2017. aastal kokku 5,6%, küündides 90,4 miljoni euroni. Viimase kvartali vastavad näitajad olid 3,6% ja 22 miljonit eurot.

Telia Eesti finantsdirektor Kadir Kale märkis, et eelmise aasta hea tulemuse juures mängib olulist rolli hea töö erinevate valdkondade arendamisel. „Mobiili vaates tõi Telia juba enne rändlusregulatsiooni jõustumist turule koduste hindadega rändluspaketid, mida inimesed kohe aktiivselt kasutama hakkasid. TV valdkonda mõjutas enim vabalevi teema ning interneti püsiühenduse poolel alustasime mahukat võrgu moderniseerimise projekti, mille tuntavamaid tulemusi näeme sel aastal. Kõik see kokku muutis aasta edukaks.“

Lisaks tutvustas Telia eelmisel aastal Eestis mitmeid uusi ja teed rajavaid lahendusi. Näiteks Digital Summiti raames näidati Euroopa riigijuhtidele ja kohalikele elanikele esimest 5G tehnoloogial töötavat kaugjuhitavat ekskavaatorit. Lisaks toodi koos ERGO-ga turule moodne sõiduki e-kindlustus ja loodi oma klientidele võimalus kasutada Telia pakutavaid teenuseid nagu MINU.TV ja Spotify nn zero ratingu ehk nullmäära alusel

Eelmise aasta kokkuvõttes kasvas Telia kõigis oma põhivaldkondades. Telia mobiililiitumiste arv ulatus 2017. aasta lõpuks 925 000-ni, kasvades aastaga 24 000 võrra. Aktiivseid mobiilse interneti kasutajaid lisandus aastaga samuti 24 000 võrra ning kasutajate arv ulatus aasta lõpuks 360 000-ni.

2017. aasta oli edukas ka TV valdkonna vaates ning seda eeskätt TV3 ja Kanal 2 vabalevist lahkumise mõjul, mis pani paljud inimesed endale uut TV teenuse pakkujat otsima. Aasta lõpuks oli Telial 200 000 teleteenuse kodust kasutajat, kelleni teenus jõuab üle IPTV ja 4G tehnoloogia.

Telia interneti püsiühenduste arv kasvas aastaga 5000 kliendi võrra ning ulatus 238 000 kliendini. Telias töötab 1900 inimest.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Indrek Kald
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112indrek.kald@gmail.com
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150ana.madismae@aripaev.ee