Möödunud aasta sügisel avatud Euroopa Kosmoseagentuuri Eesti äriinkubaator (ESA BIC Estonia) ootab 50 000 euro suurusele arendustoetusele kandideerima ägedaid ja innovaatilisi idufirmasid, kelle äriidee põhineb kosmosetehnoloogiate kasutamisel nii maa peal kui kosmoses, teatas Tallinna Teaduspark Tehnopol.
Teaduspargi Tehnopol Startup Inkubaatori juht Martin Goroško sõnul on kandideerima oodatud kõik ettevõtted, kelle tootel või teenusel on seos kosmosega. „Täna ei teadvusta paljud ettevõtted, et tegelikkuses on ka nende toode või teenus kosmosega seotud või võiks seda olla. Satelliitnavigatsiooni või kaugseire andmeid kasutavad lahendused, kosmoses kasutuses olnud materjalid või tehnoloogiad – need on vaid mõned näited lahendustest ja toodetest, mida ootame kandideerima,“ selgitas Goroško.
ESA BIC Estonia juhi Andrus Kurvitsa sõnul aitab 50 000 euro suurune toetus meeskondi tootearenduses kõvasti edasi. „Juba sügisene voor näitas, et Eesti on tõepoolest äge kosmoseriik ning meil on inimesi ja ettevõtteid, kes arendavad kosmosega seotud innovaatilisi lahendusi. „Eelmisel aastal andsime koostöös Tallinna ja Tartu linnaga välja esimesed toetused, mis on mõeldud tootearenduseks ja selle kaitseks. Arendustoetuse saanud ettevõtetelt ootame suuri tegusid rahvusvahelisel turul. Kevadises voorus, mis juba käib, on plaanis võtta vastu veel kuni kaks kosmosega seotud idufirmat,“ oli Kurvits optimistlik.
Kandideerimise tähtaeg on 8. märts.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.