DPD Eesti pakiveod e-poodide ja nende klientide vahel tõusid mullu kõikides kategooriates, seejuures kasvas Eestist välja saadetud pakkide maht 43%. Võrdluseks suurenes siseriiklike pakisaadetiste hulk ligi veerandi võrra.

- DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
- Foto: Erakogu
„Kogu e-kaubanduse valdkond paisub juba mõnda aega meeletu kiirusega ning pakkide saatmise ja tellimise mahu tõus teeb meile ainult rõõmu. Eriti hea meel on meil aga selle üle, et möödunud aastal kasvas DPD kaudu riigist välja minevate saadetiste hulk,“ märkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
„See näitab selgelt, et meie e-poed on teinud tugeva arenguhüppe ja neil on ambitsioon ning siht leida kliente just välismaalt,“ lisas ta pressiteates.
Kivimurru kinnitusel müüakse Eestist välja kõiki kaubagruppe toidulisanditest rehvideni. Võib täheldada, et Eestist tehakse varasemate aastatega võrreldes märkimisväärselt enam pakisaadetisi Amazoni müügikeskkonna kaudu, sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmisel kahel aastal investeerib DPD Baltimaades pakiautomaatidesse viis miljonit eurot. Sel aastal paigaldatakse Eestis juurde 50 automaati.
DPD teenindab Eestis nii era- kui ärikliente ligi 200 kulleri ja enam kui 180 sõiduki abil. Eestis omab DPD ligi 120 pakkide vastuvõtmise ja kättesaamise kohta, millest 24 on automaadid, kaheksa pakirobotid ning ülejäänud pakipoed.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.