Dropboxi börsidebüüt algas 40% suuruse tõusuga, vahendab CNBC.
Reedel oli Dropboxil Nasdaqi börsil esimene kauplemispäev. IPO hinnaks oli 21 dollarit ning see hakkas kohe pärast börsi avanemist tõusma, kerkides suisa 40% jagu.
Dropbox läks 756 miljoni dollari ulatuses börsile ning paiskas 36 miljonit aktsiat müüki hinnaga 21 dollarit aktsia. Analüütikud olid oodanud IPO-hinda 18-20 dollari juurde. Asjaga kursis olijate sõnul märgiti Dropboxi aktsiad 25kordselt üle.
Ettevõte teenis möödunud aastal veidi enam kui 111 miljonit dollarit kahjumit. 2016. aastal oli kahjum aga pea kaks korda suurem, 210,2 miljonit dollarit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtte kulutused on olnud suured just teadus- ja arendustegevusse suunatud ressursside tõttu. Ettevõte on öelnud, et 90% käibest tuleb tänu Dropboxi tasulise teenuse kasutajatele.
Dropboxi IPO-t on peetud käesoleva aasta üheks oodatumaks. Tegu on suurima tehnoloogiaettevõtte esmaemissiooniga pärast sotsiaalmeediakeskkonna Snapchat omaniku Snapi börsileminekut möödunud aastal.
Autor: Pille Ivask, kaasautor
Seotud lood
Dropboxi tulemused olid prognoositust paremad, aga paljude Wall Streeti investorite kõrgeid ootusi ei suudetud täita, mille tõttu hakkas aktsia ka odavnema, kirjutab MarketWatch.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.