• 27.03.18, 08:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iga 5. firmajuht usub, et digiteerimine on tähtis

Pea iga viies väikese või keskmise suurusega firma juht Eestis on veendunud, et digiteerimine on ettevõttele väga tähtis. Lätis ja Leedus on sellesse uskujaid vähem.
Iga 5. firmajuht usub, et digiteerimine on tähtis
  • Foto: Pixabay
Digitaliseerimise algatuste poolest erinevad Balti riigid SEB panga uuringu kohaselt oluliselt. 19% Eesti ja 17% Leedu firmadest on veendunud, et digiteerimine on ettevõttele väga tähtis. Lätis jagab seda arvamust ainult 8% ja pea pooled vastanuist (44%) arvavad, et digiteerimine ei ole neile oluline.
Uuringu kohaselt on võrreldes möödunud aastaga hüppeliselt kasvanud Pärnumaa ettevõtete innovatsioonivalmidus: oma toote-, teenuse- või ärimudeli arendamist ning töötajate koolitamist planeerib 78% sealsetest ettevõtetest, mida on 15% enam kui aasta varem.
Selle põhjal võib väita, et Pärnumaa ettevõtjad on kõige innovatsioonialtimad Eestis, sealjuures ei jää Läänemaa palju maha. Innovatsiooni plaanib 75% Läänemaa väikestest ja keskmise suurusega firmadest. Ühtlasi on sealsed ettevõtjad ka riiklikult esirinnas digitaliseerimisel, sest tervelt 63% vastanutest mõistab digitaliseerimise vajalikkust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui 37% Eesti ja 35% Leedu ettevõtetest näevad vajadust investeerida toote- ja teenindusuuendustesse, siis Lätis vaid 22%.
SEB uuringu järgi prognoosib 13% vastanuist Eestis, et nende firma käive kasvab enam kui 15%. Samas ennustab 28% Eesti väikestest ja keskmise suurusega firmadest, et nende käive langeb – see on suurim pessimistide osakaal Balti riikides.
Täpselt kolmveerand Eesti ettevõteteest kavatsevad SEB uuringu kohaselt keskenduda kohalikule turule ega mõtle ekspordile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele