Telia loodud mobiilimakseplatvormi mTasku abil teostatud maksete summa Eestis ületas miljoni euro piiri.
Esimene mTasku maksetehing toimus 11. novembril 2016 ning siis oli tegu mobiilimakse platvormi testimisega. Nüüdseks on mTaskuga sooritatud üle 400 000 maksetehingu. Kõigi ostutehingute kogusumma ületas 18. märtsil miljoni euro piiri.
„mTaskul on Eestis juba 16 000 kasutajat ning nende arv kasvab iga päevaga. Ilmselt on järgneva miljoni täitumine lähikuude küsimus,“ ütles Telia Eesti ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.
„Hiljuti hakkas mTasku lahendus tööle Tallinna Kaubamajas ja Selverites üle Eesti, mis on märkimisväärselt kasvatanud nii mTasku kasutajate hulka kui ka mobiilimaksete kogusummat,“ lisas ta.
mTasku võimaldab mobiili vahendusel pakkuda kaardimaksetehinguid. Tulevikus sisaldab mTasku ka teisi rahakotis leiduvaid teenuseid nagu kliendikaardid, kinkekaardid, ühistranspordi- ja läbipääsukaardid, e-kviitung ning e-dokumendid mobiilsel kujul.
Mobiilset rahakotti mTasku arendavad koostöös Telia, LHV, EveryPay, Tallinna Kaubamaja Grupp, Ektaco, ID Süsteemid, Nixor ning Laansoo & Trussmann. Platvormi ja äpi peamiseks arenduspartneriks on Datanor OÜ ning oluliseks koostööpartneriks tehnikaülikool, kellega koos arendatakse turvaliste elektrooniliste dokumentide ja läbipääsulubade kasutamist mobiiltelefonis.
Lahendust saavad kasutada kõigi Eesti mobiilsideoperaatorite kliendid.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.