Kullerfirma DPD Eesti panustab tänavu uude tehnoloogiasse, et muuta pakkide vedu ja kättesaamine efektiivsemaks ning mugavamaks.

- DPD tegevjuht Rainer Rohtla
- Foto: Raul Mee
„Veel sellel aastal hakkavad kõik meie kullerid kasutama uusi skännereid ja tipptasemel tarkvaralahendust. Äriklientidele oleme arendamas uut kaasaegset tellimiskeskkonda, mille analoogi saavad erakliendid juba kasutada ja mis on ka väga positiivselt vastu võetud,“ ütles DPD tegevjuht Rainer Rohtla.
DPD Eesti mullune käive tõusis 11 protsenti, 20,6 miljoni euroni. Kokku käsitleti Eestis 3,75 miljonit pakki.
Rohtla sõnul teeb rõõmu, et e-kaubanduse valdkond on Eestis hoogsalt arenemas. „Toimetasime Eesti Pickup-pakiautomaatide ja pakipoodide võrgustiku kaudu klientideni pea 80% rohkem pakke kui aasta varem ning ka kodumaiste e-poodide Eestist välja saadetavate kaupade mahud kasvavad edukalt,“ sõnas ta.
DPD Eesti annab tööd 127 inimesele. Euroopas on DPD grupp nr 2 rahvusvahelise pakiveoteenuse pakkuja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.