Kullerfirma DPD Eesti panustab tänavu uude tehnoloogiasse, et muuta pakkide vedu ja kättesaamine efektiivsemaks ning mugavamaks.
- DPD tegevjuht Rainer Rohtla Foto: Raul Mee
„Veel sellel aastal hakkavad kõik meie kullerid kasutama uusi skännereid ja tipptasemel tarkvaralahendust. Äriklientidele oleme arendamas uut kaasaegset tellimiskeskkonda, mille analoogi saavad erakliendid juba kasutada ja mis on ka väga positiivselt vastu võetud,“ ütles DPD tegevjuht Rainer Rohtla.
DPD Eesti mullune käive tõusis 11 protsenti, 20,6 miljoni euroni. Kokku käsitleti Eestis 3,75 miljonit pakki.
Rohtla sõnul teeb rõõmu, et e-kaubanduse valdkond on Eestis hoogsalt arenemas. „Toimetasime Eesti Pickup-pakiautomaatide ja pakipoodide võrgustiku kaudu klientideni pea 80% rohkem pakke kui aasta varem ning ka kodumaiste e-poodide Eestist välja saadetavate kaupade mahud kasvavad edukalt,“ sõnas ta.
DPD Eesti annab tööd 127 inimesele. Euroopas on DPD grupp nr 2 rahvusvahelise pakiveoteenuse pakkuja.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.