2. aprillist 2018 on TTÜ IT Kolledži direktorina ametis dotsent Kalle Tammemäe.

- Foto: Pille Kallas, TTÜ halduskorralduse eriala lõpetaja
Kalle Tammemäe oli aastatel 2000-2010 Eesti Infotehnoloogia Kolledži rektor, seejärel aastatel 2011-2013 Tallinna Tehnikaülikooli õppeprorektor. Ta on aastaid töötanud TTÜ infotehnoloogia teaduskonna õppejõuna ning on ka praegu teaduskonna arvutisüsteemide instituudi dotsent.
Kalle Tammemäe on Tallinna Tehnikaülikooliga tööalaselt seotud alates 1981. aastast, kui lõpetas Tallinna Tehnikaülikoolis arvutitehnika eriala ning omandas süsteemiinseneri diplomi. 1997. aastal lõpetas Tammemäe TTÜ doktorantuuri. 2008. aastal pälvis Kalle Tammemäe Eesti Vabariigi Presidendilt Valgetähe IV klassi teenetemärgi tunnustamaks tema panust Eesti Infotehnoloogia Kolledži käivitamisel.
Kalle Tammemäe CV ja erialased publikatsioonid
Eesti Teadusinfosüsteemis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuni 2. aprillini täitis TTÜ IT Kolledži direktori ametikohustusi dotsent Peeter Lorents, kes jätkab TTÜ IT Kolledži õppejõuna ning jääb vastutama kolledži kõrgetasemelise väliskoostöö eest. Peeter Lorentsi töö üheks oluliseks tulemuseks oli TTÜ ja IT Kolledži liitumise edukas elluviimine.
Direktori tööülesanded on tähtajatu iseloomuga. Direktor kannab vastutust kolledži õppe- ja arendustegevuse eest ning korraldab kolledži igapäevast finants- ja haldustegevust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Infotehnoloogia Kolledži XV lennu pidulik lõpuaktus toimus 16. juunil Rahvusooper Estonia teatrisaalis, kus 97 edukat lõpetajat said IT Kolledži diplomi.
Sarnaselt teistele instituutidele hakkab 1. augustist ka IT Kolledžit juhtima eelkõige akadeemilisi tööülesandeid täitev töötaja. Varasemalt juhtis kolledžit täistööajaga rektor.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.