Märtsis esitasid eestlased hea teeninduse kuu kampaania „Kiida teenindajat“ raames 46 500 kiitust, mille põhjal selgitati välja parima teenindusega ettevõtted. Esikümnesse pääses ka üks telekomiala firma.
Konkursi korraldaja Urmas Kõivu sõnul on parima teenindusega firmade esikümnes enim jaekaubandusega tegelevaid ettevõtteid, millega inimesed ka rohkem kokku puutuvad. „Hea teenindus pole juhuslik ning selle taga on töö ning ka suur rahaline investeering, mistõttu paljud edetabeli esimese otsa ettevõtted korduvad aastast aastasse,“ kinnitas ta.
„Teist aastat järjest kiideti enim Selveri teenindust ning mullusest esikümnest jõudis ka tänavu edetabeli etteotsa lausa kuus. Uutest tulijatest tõusid esikümnesse Tele2, R-Kiosk, Koduekstra ja Ergo Kindlustus,“ lisas Kõiv.
TOP 10 Eesti parima teenindusega ettevõtted:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Selver
SwedbankR-KioskBaltic RestaurantsOlerexPõldma KaubandusTele2KoduekstraERGO KindlustusOlympic Casino
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.