• 18.04.18, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea teenindusega firmade TOP10s ka üks telekom

Märtsis esitasid eestlased hea teeninduse kuu kampaania „Kiida teenindajat“ raames 46 500 kiitust, mille põhjal selgitati välja parima teenindusega ettevõtted. Esikümnesse pääses ka üks telekomiala firma.
Hea teenindusega firmade TOP10s ka üks telekom
  • Foto: Veiko Tõkman
Konkursi korraldaja Urmas Kõivu sõnul on parima teenindusega firmade esikümnes enim jaekaubandusega tegelevaid ettevõtteid, millega inimesed ka rohkem kokku puutuvad. „Hea teenindus pole juhuslik ning selle taga on töö ning ka suur rahaline investeering, mistõttu paljud edetabeli esimese otsa ettevõtted korduvad aastast aastasse,“ kinnitas ta.
„Teist aastat järjest kiideti enim Selveri teenindust ning mullusest esikümnest jõudis ka tänavu edetabeli etteotsa lausa kuus. Uutest tulijatest tõusid esikümnesse Tele2, R-Kiosk, Koduekstra ja Ergo Kindlustus,“ lisas Kõiv.
TOP 10 Eesti parima teenindusega ettevõtted:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selver
SwedbankR-KioskBaltic RestaurantsOlerexPõldma KaubandusTele2KoduekstraERGO KindlustusOlympic Casino

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele