• 18.04.18, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea teenindusega firmade TOP10s ka üks telekom

Märtsis esitasid eestlased hea teeninduse kuu kampaania „Kiida teenindajat“ raames 46 500 kiitust, mille põhjal selgitati välja parima teenindusega ettevõtted. Esikümnesse pääses ka üks telekomiala firma.
Hea teenindusega firmade TOP10s ka üks telekom
  • Foto: Veiko Tõkman
Konkursi korraldaja Urmas Kõivu sõnul on parima teenindusega firmade esikümnes enim jaekaubandusega tegelevaid ettevõtteid, millega inimesed ka rohkem kokku puutuvad. „Hea teenindus pole juhuslik ning selle taga on töö ning ka suur rahaline investeering, mistõttu paljud edetabeli esimese otsa ettevõtted korduvad aastast aastasse,“ kinnitas ta.
„Teist aastat järjest kiideti enim Selveri teenindust ning mullusest esikümnest jõudis ka tänavu edetabeli etteotsa lausa kuus. Uutest tulijatest tõusid esikümnesse Tele2, R-Kiosk, Koduekstra ja Ergo Kindlustus,“ lisas Kõiv.
TOP 10 Eesti parima teenindusega ettevõtted:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selver
SwedbankR-KioskBaltic RestaurantsOlerexPõldma KaubandusTele2KoduekstraERGO KindlustusOlympic Casino

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele