Tele2 otsustas alates mai lõpust loobuda soovimatute müügikõnede tegemisest ja loob ligi 40 uut töökohta, et olemasolevaid kliente kiiremini ja personaalsemalt teenindada.

- Tele2 tegevdirektor Chris Robbins
- Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Hiljuti Kantar Emori läbiviidud uuringu kohaselt on kaks kolmandikku eestlastest saanud viimaste kuude jooksul müügikõnesid ning 85% suhtub neisse negatiivselt.
Tele2 tegevdirektori Chris Robbinsi sõnul näitavad küsitlused selgelt, et enamus inimesi ei taha ettevõtetelt soovimatuid müügikõnesid saada. „Ka selgus Kantar Emori uuringust, et enam kui kaks kolmandikku eestlastest tegelikult ootab, et riik aitaks neil soovi korral jäädavalt „spämmikõnedest“ loobuda. Kuna riigil pole see reguleerimine seni õnnestunud, siis võtsime vastu otsuse ise esimesena inimeste tülitamine ära lõpetada,“ rääkis ta.
„Praegu toimub telekomisektoris uute klientide värbamine peamiselt telemarketingi abil, mis tähendab, et helistatakse pidevalt teiste operaatorite numbreid läbi. Leian, et selline poliitika ei mõju hästi klientidele ega turule üldiselt,“ lisas Robbins.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tele2 Eesti juhi sõnul tunnevad siinsete telekomifirmade kliendid tihti, et neid jäetakse unarusse ning hea pakkumise saavad vaid uued kliendid. „Suuname edaspidi põhiressursi oma klientidele ja tahame, et esmajärgus oleksid õnnelikud just nemad,“ kinnitas Robbins.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.