Hiljutisest uuringust selgub, et veebibrauseri ajalugu võib anda palju infot selle kohta, kas inimene on võimeline võetud maksekohustusi täitma.
Frankfurt School of Finance & Managementi uuringust selgub, et inimese digitaalne jalajälg on vägagi edukas hindamaks finantsvõimekust. Selgub, et veebibrauseri ajalugu on sageli inimese krediidivõimekust isegi parem hindama kui klassikalised krediidiskoorid, mida nii eraisikute kui ka ettevõtete kohta arvutatakse.
Frankfurt School of Finance & Managementi teadlased analüüsisid uuringu tarbeks ühes internetipoes tehtud 270 399 ostu. Sealjuures ei avalikustanud uurijad, missuguse veebikaubamajaga oli tegu. Uuringu eesmärk oli analüüsida, kas ostja veebikäitumise põhjal saab ennustada, kas ta maksab oma ostu eest ehk on kliendina usaldusväärne. Veebipoe eripära oli nimelt selles, et ostja tasub kauba eest selle kättesaamisel, mitte enne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Pille Ivask, kaasautor
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?