Hiljutisest uuringust selgub, et veebibrauseri ajalugu võib anda palju infot selle kohta, kas inimene on võimeline võetud maksekohustusi täitma.
Frankfurt School of Finance & Managementi uuringust selgub, et inimese digitaalne jalajälg on vägagi edukas hindamaks finantsvõimekust. Selgub, et veebibrauseri ajalugu on sageli inimese krediidivõimekust isegi parem hindama kui klassikalised krediidiskoorid, mida nii eraisikute kui ka ettevõtete kohta arvutatakse.
Frankfurt School of Finance & Managementi teadlased analüüsisid uuringu tarbeks ühes internetipoes tehtud 270 399 ostu. Sealjuures ei avalikustanud uurijad, missuguse veebikaubamajaga oli tegu. Uuringu eesmärk oli analüüsida, kas ostja veebikäitumise põhjal saab ennustada, kas ta maksab oma ostu eest ehk on kliendina usaldusväärne. Veebipoe eripära oli nimelt selles, et ostja tasub kauba eest selle kättesaamisel, mitte enne.
Autor: Pille Ivask, kaasautor
Seotud lood
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.