Eelmisel nädalal ei jõudnud Elisa Eestis tekkinud tehnilise vea tõttu osade klientide saadetud e-kirjad ettevõtteni ning on jäänud seetõttu vastuseta.

- Elisa veebist kirja saatmine.
- Foto: elisa.ee
Elisa spetsialistid tegelevad tehniline viperuse kõrvaldamisega. Kelle e-kirjaga edastatud mure jäi eelmisel nädalal lahendamata, sel palutakse helistada ettevõtte klienditeenindusse.
Vabandame väga oma klientide ees, seisab Elisa Eesti ASi kodulehel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 20. juulist 2018 asub Elisa Eesti ärikliendiüksuse juhi ja juhatuse liikmena tööle senine Santa Monica Networks tegevjuht Margus Vaino.
Mullu jõustunud euroliidu regulatsioon tõi kaasa üle 300kordse tõusu välismaal tarbitud andmesides võrreldes varasemaga.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.