• 21.05.18, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehniline viga halvas klientide suhtluse Elisaga

Eelmisel nädalal ei jõudnud Elisa Eestis tekkinud tehnilise vea tõttu osade klientide saadetud e-kirjad ettevõtteni ning on jäänud seetõttu vastuseta.
Elisa veebist kirja saatmine.
  • Elisa veebist kirja saatmine. Foto: elisa.ee
Elisa spetsialistid tegelevad tehniline viperuse kõrvaldamisega. Kelle e-kirjaga edastatud mure jäi eelmisel nädalal lahendamata, sel palutakse helistada ettevõtte klienditeenindusse.
Vabandame väga oma klientide ees, seisab Elisa Eesti ASi kodulehel.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.18, 11:25
Elisa ärikliendiüksust asub juhtima Margus Vaino
Alates 20. juulist 2018 asub Elisa Eesti ärikliendiüksuse juhi ja juhatuse liikmena tööle senine Santa Monica Networks tegevjuht Margus Vaino.
Uudised
  • 06.06.18, 10:48
Mobiilse andmeside kasutus ELis 300kordistus
Mullu jõustunud euroliidu regulatsioon tõi kaasa üle 300kordse tõusu välismaal tarbitud andmesides võrreldes varasemaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele