Autor: Indrek Kald • 29. juuni 2018

Google AdWordsist saab Google Ads

Google AdWordsist saab Google Ads.
Autor: Google AdWords

Google AdWordsist saab peagi Google Ads, mis esindab kõiki kampaaniatüüpe kogu otsingu- ja display-võrgustikus, videotes, rakendustes ja mujal.

"Need aitavad teil ühenduse luua suurema hulga tarbijatega, kui nad pöörduvad Google´i poole ning meie partnerite saitidele ja rakendustesse, et teavet leida ning toiminguid teha," teatas Google.

Alates 24. juulist kajastub uus bränd Google Ads — sh uus nimi ja logo — ka toote liideses, abikeskuses, arveldusdokumentidel ja mujal. Samuti muutub teenuse URL: aadressist adwords.google.com saab ads.google.com.

Klientidele saadetud kirja kohaselt ei pea kasutajad midagi tegema ja Google Adsi brändingu muudatused ei mõjuta kampaaniate toimivust, aruandlust ega kampaaniates navigeerimist.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112