Google AdWordsist saab peagi Google Ads, mis esindab kõiki kampaaniatüüpe kogu otsingu- ja display-võrgustikus, videotes, rakendustes ja mujal.

- Google AdWordsist saab Google Ads.
- Foto: Google AdWords
"Need aitavad teil ühenduse luua suurema hulga tarbijatega, kui nad pöörduvad Google´i poole ning meie partnerite saitidele ja rakendustesse, et teavet leida ning toiminguid teha," teatas Google.
Alates 24. juulist kajastub uus bränd Google Ads — sh uus nimi ja logo — ka toote liideses, abikeskuses, arveldusdokumentidel ja mujal. Samuti muutub teenuse URL: aadressist adwords.google.com saab ads.google.com.
Klientidele saadetud kirja kohaselt ei pea kasutajad midagi tegema ja Google Adsi brändingu muudatused ei mõjuta kampaaniate toimivust, aruandlust ega kampaaniates navigeerimist.
Seotud lood
Nõudlus innovaatiliste lahenduste järele on suurem kui kunagi varem. Ettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate ohtudega, alates lunavara rünnakutest kuni andmetöötluse geopoliitiliste aspektideni. Samuti tuleb sammu pidada võimsate tehnoloogiliste arengutega: kvantarvutid ning ettevõtte andmete ülesed otsingusüsteemid on vaid mõned neist.