• 03.09.18, 10:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tarkvaraarendusfirma omandas osaluse Taani ettevõttes

Eestis, Norras, Šveitsis ja Makedoonias tegutsev Eesti tarkvaraarendusfirma Uptime, et omandas juulis 51% osaluse Taani ettevõttes West Soft Development A/S.
Uptime'i tegevjuht Eero Tohver
  • Uptime'i tegevjuht Eero Tohver
  • Foto: Andras Kralla
“Taani on meie radaril olnud juba mõnda aega,” ütles Uptime'i tegevjuht Eero Tohver pressiteate vahendusel. “Meile on sisenemine Taani turule ja kasvamine selles meie jaoks uues piirkonnas väga oluline."
Millele tähelepanu pöörata IT-ettevõtte omandamisel?
Kuidas ostja peaks omandamisele lähenema?
Millega peab müüja arvestama IT-ettevõtte müügi korral?
Nendele ja mitmetele teistele küsimustele saab vastused 17. septembril kell 14-15:30 toimuval veebiseminari "IT-ettevõtte omandamine – millele tähelepanu pöörata?".
Seminari viib läbi advokaadibüroo COBALT tehingute nõustamise valdkonna advokaat Ott Aava.
Loe lähemalt ja registreeru SIIN!
West Soft Developmentis töötab üheksa inimest. Ettevõtte tugevus on on spetsiaaltarkvara arendamine vastavalt kliendi ärivajadustele, mis on ka Uptime'i peamine eesmärk, seisis pressiteates. Ettevõtte suuremad kliendid Taanis on näiteks Ramboll, Siemens Wind Power, Kopenhaageni linnavalitsus, Alfix, Dong Energy jt.
Loe pikemalt Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uptime´i tegevjuht Eero Tohver ja West Soft Development A/S-i tegevjuht Ronni Madsen.
  • Uptime´i tegevjuht Eero Tohver ja West Soft Development A/S-i tegevjuht Ronni Madsen.
  • Foto: Uptime

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele