• 13.09.18, 08:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxify avab Tallinna oma tankla

Tehnoloogiafirma Taxify avab täna Tallinnas esimese oma tankla, mille eesmärk on tagada parima hinnaga kütusetarne taksojuhtidele. Taxify väitel linna soodsaimat kütust saavad sealt ka kõik tavakliendid.
Taxify esimene tankla asub Tallinnas aadressil To?o?koja 4.
  • Taxify esimene tankla asub Tallinnas aadressil To?o?koja 4. Foto: Taxify
Veerenni tänava ja Filtri tee ringristmiku lähedal asuva Töökoja tänava automaattanklat jääb bensiiniga 95 ja diisliga varustama jaemüüja Olerex. Tanklas saavad kütust osta kõik inimesed ning ühtki sooduskaarti selleks vaja pole.
Taxify autopargi haldur Heigo Protten rääkis, et viimasel kalendrikuul vähemalt kümme sõitu teinud Taxify juhid saavad tanklas täiendavat püsisoodustust ID-kaardi alusel sõltuvalt sisseostuhinnast.
"Täiskohaga Taxify juht kulutab nädalas kütusele keskmiselt 136 eurot, mis on märkimisväärne kulu. Kütusehinnad on püsivalt tõusnud. Meie huvi on teha juhtidele parimaid pakkumisi. Nii otsustasime ujuda vastuvoolu ja mitte opereerida senise kütuseturu loogika järgi," ütles ta.
Olerexi müügidirektori Marko Lavingu sõnul dikteerivad täna Eestis kütusehinda peamiselt kolm tegurit: kütusehind maailmaturul, dollari ja euro kursivahe ning konkurents. "Taxify on otsustanud konkurentsi näol ühe mõjutaja eemaldada ning reguleerida hinda vastavalt turu vajadusele ja sisseostu hinnale. Nii Taxify juhi kui hinnatundliku kliendi jaoks on see suur võit," selgitas ta.
Transpordiplatvormi Taxify eesmärk on muuta linnades liikumine lihtsamaks, kiiremaks ning senisest usaldusväärsemaks. 2013. aastal Eestis asutatud ettevõte tegutseb täna rohkem kui 25 riigis mitmes maailmajaos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele