• 18.10.18, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tiim tuli kübervõistluselt 7. kohaga

Eesti tiim saavutas kahepäevasel võistlusel "European Cyber Security Challenge" Londonis 17 riigi seas seitsmenda koha.
Eesti tiim Londonis kübervõistlustel.
  • Eesti tiim Londonis kübervõistlustel. Foto: EISA
Võistlusel oli lahendada 39 erinevat ülesannet ning jagamisel 220 000 virtuaalset raha. Testiti oskusi alustades luku murdmisest kuni kohtueelse ekspertiisi ja esitlusoskusteni. Eesti Interneti sihtasutuse teatel oli võistlus pinev nii pealtvaatajatele kui osalejatele, sest esikümne kohtade jaotus selgus alles viimastel minutitel.
Eesti meeskonnas olid järgmised kübertalendid: meeskonna kapten Artur Luik (TTÜ, Skype, Microsoft), Heino Sass Hallik (TTÜ, Devtailor), Tanel Peep (TTÜ), Johannes Kadak (TTÜ Tartu Kolledž, Tarkvent OÜ), Mark Vainomaa (Väike-Maarja gümnaasium), Martin Saar, Martin Širokov, Rao Zvorovski, Taavi Eomäe ja Jürgen Laks (kõik Tartu ülikool).
Eesti võistkonnal olid kohapeal abiks treener Triin Muulmann (Kehtna kutsehariduskeskus), vaatleja Krista Mulenok (Eesti NATO Ühing) ning KüberNaaskli võistluse projektijuht Birgy Lorenz (TTÜ).
Eesti meeskonna saatmist ECSC võistlusele toetasid kaitseministeerium ja Eesti Interneti sihtasutus, läbi aitas viia tehnikaülikooli küberkriminalistika ja küberkaitse keskus. Londonis peetud võistlus oli mitmete Euroopa riikide initsiatiiv, mille eesmärk on on kaasata küberjulgeolekualaseid talente kogu Euroopas ja ühendada suure potentsiaaliga noori talente küberjulgeoleku valdkonna ettevõtjatega.
Võistluse korraldasid Euroopa küberturvalisuse ekspertiisikeskus ENISA, Cyber Security Challenge UK ja telekommunikatsiooniettevõte BT Group plc.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele