Milliseid suuremaid probleeme näete oma ettevõtte arengus, mis pakuvad väljakutseid 2019. aastaks?

- Helmese asutaja ja juht Jaan Pillesaar Foto: Urmas Kamdron
Vastab Helmese asutaja ja juht Jaan Pillesaar.
"Kui ennast Eestiga mitte piirata, siis suures maailmas on laienemisvõimalused Helmese jaoks sisuliselt piiramatud…
Helmes on selle aastaga kasvanud umbes 300 inimese pealt ligi 600 inimeseni. Võitsime mitmeid uusi globaalseid kliente.
Järgmise aasta väljakutsed on sellel aastal ostetud ettevõtte tegevusmudelit kujundada Helmese ärimudeliga sobivamaks. Teiseks oleme valimas juba järgmist ettevõtet omandamiseks ja liitumiseks. Kõige selle taustal loomulikult jätkame ka oma tavapärast orgaanilist kasvu kõigil turgudel ja investeerimist edasi meie organisatsioonimudeli täiustamisse ja töötajate heaolusse."
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.