1. jaanuaril alustas tööd tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA), mis loodi kahe asutuse ühendamisel tugevdamaks riikliku tarbijakeskkonna ning turu- ja ohutusjärelevalve võimekust.

- TTJA peadirektor Kaur Kajak.
- Foto: Raul Mee
TTJA peadirektor Kaur Kajaku sõnul on uue ameti eesmärk ennekõike ühendatud ametite tööprotsesside ühtlustamine ning seeläbi avalike teenuste kättesaadavuse ja kvaliteedi parendamine.
"Pean oluliseks koostöö tõhustamist ettevõtete ja elanikega. Riik peab olema partner, kes tagajärgede ja karistamise asemel tegeleb teadlikkuse tõstmise ja nõustamisega. Nende eesmärkide saavutamise võtmeteguriks pean ühtset ja uuendusmeelset meeskonda, organisatsioonisisese koostöö arendamine on kindlasti meie esimese tegevusaasta üks prioriteet," selgitas ta.
TTJA struktuuris on viis osakonda: tehnika-, ehitus-, transpordi-, side- ja tarbimiskeskkonna osakond.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veebilehelt ttja.ee leiavad nii tarbijad kui ettevõtjad info ameti tegevusvaldkondade, e-teeninduse keskkondade, juhendmaterjalide, kontaktide jms kohta. Üleminekuperioodil kuni uue kontori valmimiseni asuvad ameti töötajad kahes kontoris.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?