• 04.01.19, 20:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

1 küsimus: vastab Julia Saburova

Milliseid suuremaid probleeme näete oma ettevõtte arengus, mis pakuvad väljakutseid 2019. aastaks?
Derivco tegevjuht Julia Saburova
  • Derivco tegevjuht Julia Saburova
  • Foto: Derivco
Vastab Derivco Estonia tegevjuht Julia Saburova.
„Ka alanud aastal plaanime kasvuga jätkata. Arvatavasti ei ole selles midagi uut, aga kvalifitseeritud töötajate värbamine jääbki meie ja ilmselt ka paljude teiste IT-ettevõtete jaoks suurimaks väljakutseks nii sel kui ka järgnevatel aastatel. Õnneks aitab välisvärbamine, mille protsessi oleme suutnud enda jaoks edukalt tööle panna, et seda juba globaalseid mõõtmeid võtvat probleemi lahendada.
Samuti jätkame investeerimist meie inimeste arengusse ja heaolusse, kuna iga ettevõtte edu taga on tema töötajad.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele