• 27.01.19, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik koondab ettevõtjale ühtse veebivärava

Tulevikus saab eesti.ee portaalist ettevõtja jaoks keskne infoallikas ja koht, kust kõik riigi pakutavad teenused on lihtsalt ja kiirelt kättesaadavad.
Eesti.ee portaalis ettevõtjale
  • Eesti.ee portaalis ettevõtjale
  • Foto: Kuvatõmmis
„Oluline on, et ettevõtja leiaks kiiresti kõik riigi pakutavad teenused ühest keskkonnast, sõltumata sellest, kes teenuseid pakub. Teenuse kasutajale peab olukord muutuma lihtsamaks ja selgemaks,“ lausus ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Rene Tammist.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis toiminud ümarlaual arutasid RIA peadirektori kohusetäitja Andrus Kaarelson ja Statistikaameti peadirektor Mart Mägi võimalusi ettevõtjatele suunatud teenuste ühte veebikeskkonda koondamiseks ning teenuse tarbimiseks nõutavate andmete esitamise koormuse vähendamiseks.
Kohtumisel otsustati liikuda edasi riigiportaali eesti.ee ettevõtja vaate arendamisega, mis tulevikus hakkab ettevõtjatele pakutavaid teenuseid kajastama ja pakkuma sündmuse põhiselt. Seni on sündmuse põhist loogikat kasutatud kodanikele pakutavate teenuste koondamisel, näiteks lapse sünniga seotud teenused on leitavad ühest kohast. Samasugust lähenemist hakkab eesti.ee pakkuma ka ettevõtjatele. Ühtlasi on sündmuste kajastamisel riigiportaalis kavas ettevõtja kohta juba olemasolevaid andmeid korduvkasutada, vältimaks asjatut halduskoormust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ühtse veebivärava loomine otsustati eelmisel aastal Vabariigi Valitsuses heaks kiidetud ettevõtluse ja innovatsiooni valdkonna tõhustamiskavas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele