• 19.03.19, 11:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebikaubandus kasvab Eestis 25-30% aastas

Eestlaste online-kaardimaksete hulk on viimastel aastatel püsivalt kasvanud 25-30 protsendi võrra, samas on veidi vähenenud keskmise veebiostu maksumus.
E-kaubandus on viimastel aastatel kasvanud maailmas keskmiselt 15% aastas.
  • E-kaubandus on viimastel aastatel kasvanud maailmas keskmiselt 15% aastas.
  • Foto: Pixabay
SEB andmeil suurenes eestlaste online-kaardiostude arv mullu rohkem kui 27 protsendi võrra. Võrdluseks oli 2017. aastal kasv 30% ja 2016. aastal 26%. Maailmas keskmiselt on e-kaubandus viimastel aastatel kasvanud 15% aastas.
SEB juhatuse liige Ainar Leppänen märkis, et kui mittedigitaalses maailmas saab inimene ühel ajal viibida vaid ühes kaupluses, siis internetis olles saab ta samal ajal viibida paljude eri kaupmeeste juues ning lühikese ajaga liikuda mitmete eri kaupmeeste vahel.
"Et ostja seejuures ka ostu sooritaks, on tähtis, et online ostukeskkond oleks turvaline, lihtne, kiire ja mugav – see kasvatab tehingu tegemise tõenäosust. Kindlasti tuleb silmas pidada kliendikogemust tervikuna, see tähendab, et ka esinevate probleemide lahendamine peab olema sujuv, kiire, kliendisõbralik," sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Leppäneni ütlusel tähtsustavad paljud kaupmehed neid asjaolusid ja on turvaliste ja mugavate e-kaupluste poole jõudsalt liikumas. "Selle valguses on e-kaubanduse suurenevad kasvunumbrid loogilised," lisas ta.
SEB statistika kohaselt toimub kasv mitte tehingusummade, vaid tehingukordade arvelt. Kui 2017. aastal oli keskmine tehingusumma 42,60 eurot, siis 2018. aastal on keskmise tehingu väärtus kahanenud 39 euroni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele