Tänasest alustab kaubavedusid vahendav Eesti veebirakendus Truck4goods, mis pakub autoomanikele otsekontakte veoteenuse vajajatega.

- Truck4goods tegutseb tänavu vaid Eestis.
- Foto: truck4goods.com
Truck4goodsi asutaja Tarmo Maaseli sõnul saavad veoteenuse tellijad teha omale veebis kliendikonto ning aprillis lisandub veoteenuste pakkujatele mobiiliäpp.
"Me n-ö uberiseerime transpordiveod. Nagu Uberi äpp taksonduses muudab ka Truck4goods kardinaalselt veosteturu olukorda, mida praegu veel kontrollivad suuremad ning tuntumad veo- ja kullerfirmad," selgitas ta.
"Sarnaselt Uberiga taksot tellimisele näeb klient Truck4goodsi veebis veoteenust otsides reaalajas erinevate pakkujate hindu ning kaasnevaid tingimusi," märkis Maasel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Truck4goodsi teatel võimaldab nende mobiili- ja veebirakendus kauba vedajatel leida oma sõidukitele kiirelt ja paindlikult tellimusi ning tellijatel näha parimaid pakkumisi nii hinnas kui ajas.
Truck4goods platvorm tagab kõikidele vedudele garantii, olles eelnevalt kontrollinud vedajate tausta ning veendunud, et sõlmitud on teenuse osutamiseks vajalikud kindlustuslepingud.
Idufirma loodud rakenduses näeb tellija reaalajas oma veose asukohta kaardil ning fotosid kauba peale- ja mahalaadimistest.
Tänavu vahendab Truck4goods veosteenuseid vaid Eesti piirides, tegeledes samal ajal ettevalmistustega välisturgudele sisenemisteks. Ettevõtte juhatuse liikmed on Tarmo Maasel ja Mihkel Osula.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.