IKEA frantsiisivõtja Baltikumis ja Islandil loob Vilniusesse digitaalarengu meeskonna, et kiirendada jaekaubandusketi digitaalset üleminekut neljas riigis: Eestis, Lätis, Leedus ja Islandil. Esialgu 8-liikmelise meeskonna eesmärk on muuta IKEA Baltikumi ja Islandi turul jaekaubanduse digiliidriks.

- Uue meeskonna tähtsaimateks projektideks saavad uute veebilahenduste väljatöötamine ja e-kaubanduse integratsioon Balti riikides ja Islandil.
- Foto: IKEA
“Digitaalarengu meeskond keskendub Balti riikides ja Islandil kahele peamisele eesmärgile: kliendikogemuse parendamisele kõikides kanalites ja IKEA jaekaubandusketi töö tõhususe kasvatamisele. Pikaajaline eesmärk on muuta digitaalareng meie äri standardiks. Lühemas perspektiivis soovime parendada firma igapäevast toimimist. Praegu oleme kindlaks määranud juba 150 projekti, mis on vajalikud täieliku digikompetentsi tagamiseks,“ lausus Baltikumi ja Islandi IKEA peateabejuht Ölvir S. Sveinsson.
Hetkel otsib IKEA Vilniuse kontorisse kuute liiget, kes tooksid meeskonda enda ekspertteadmised projektijuhtimise, võrguarhitektuuri, Microsoft Dynamics NAV-süsteemide ja veebiarenduse vallas.
Ölvir S. Sveinssoni sõnul otsib firma spetsialiste nii Leedust kui ka teistest riikidest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nelja riigi peale kokku investeeritakse projekti esimesel aastal pool miljonit eurot ning igal järgneval aastal on plaanis investeerida lisaks miljon eurot.
“Oleme juba nii Baltikumis kui ka Islandil algust teinud edukate digitaalarengu projektidega, kuid uue meeskonna eesmärk on digitaalset üleminekut veelgi kiirendada, et täita pidevalt kasvavat vajadust digilahenduste järgi,” lausus Ölvir S. Sviensson.
Peateabejuhi sõnul saavad uue meeskonna tähtsaimateks projektideks uute veebilahenduste väljatöötamine ja e-kaubanduse integratsioon Balti riikides ja Islandil.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.