Tele2 kompenseeris mullu poole miljoni euro eest seadmekindlustuse juhtumeid, millest varastatud telefonid moodustasid vaid ühe protsendi.

- Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.
- Foto: Tele2
"Paar aastat tagasi oli selliseid juhtumeid märksa rohkem ning professionaalsed vargad isegi jahtisid teatud kindlaid kalleid telefonimudeleid. Paistab, et pikanäpumeeste elu on muutunud raskemaks ning ka varastatud kraami edasimüümine on keerulisem," selgitas Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov.
Enim, 64% kindlustusjuhtumitest olid seotud purunenud ekraanidega. "Kui varasematel aastatel oli suur kahjutegur veekahjustused, siis mullu moodustasid sellised juhtumid vaid 6%. Kuna uued telefonid on suuresti veekindlad, siis ongi sellised kahjustused vaikselt hääbuv mure," rääkis Seliov.
Tele2 statistika kohaselt kompenseeris kindlustus mullu enim Samsungi, Huawei ja Apple´i seadmeid. "Kuna inimeste teadlikkus ja huvi mobiilikindlustuse vastu on kasvanud, siis suurenes kahjujuhtumite arv mullu võrreldes varasema aastaga 58%," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tele2 kompenseeris 99% kõigist kindlustusjuhtumitest. "60% seadmeid oli võimalik taastada ning ülejäänud asendati uutega," selgitas Sirli Seliov.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.