• 29.04.19, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PayPal käivitab Eestis P2P-teenuse

PayPal laiendas 25 Euroopa riiki, sealhulgas Eestisse, tasuta P2P-teenust , et muuta raha taotlemine, saatmine ja vastuvõtmine lihtsamaks.
P2P-teenus pakub lahendust kasutajatele, kellel on vaja teha makseid või neid vastu võtta.
  • P2P-teenus pakub lahendust kasutajatele, kellel on vaja teha makseid või neid vastu võtta.
  • Foto: PayPal
P2P-teenus pakub lahendust kasutajatele, kellel on vaja teha makseid või neid vastu võtta. Nüüd saab sõpradele ja pereliikmetele kiiresti raha saata, neilt raha vastu võtta ja raha taotleda tasuta PayPali rakenduse või veebisaidi kaudu.
"Uus teenus võimaldab teha Eestis eurodes lihtsaid mobiili- ja arvutimakseid ning ka riigiväliselt sõpradele ja pereliikmetele ELis ilma lisakuludeta, kui see ei hõlma raha konverteerimist. Vaja ei ole ka kontonumbrid, piisab ainult saaja e-posti aadressist," selgitas PayPali kaubamüügi ja turuarenduse osakonnajuht Baltimaades ja Venemaal Olga Lonshakova.
1999. aastal loodud PayPal pakkus esmalt pihuarvutites tehtavaid eramakseid. Täna pakutakse üle ilma erinevaid makselahendusi igas suuruses kauplejatele ja tarbijatele. USAs Nasdaqil noteeritud PayPali elektrooniliste maksete avatud platvormil on 267 miljonit aktiivset kasutajat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

PayPali platvorm - sealhulgas Braintree, Venmo ja Xoom, mis on saadaval enam kui 200 turul kogu maailmas - võimaldavad tarbijatel ja kauplejatel saada raha rohkem kui sajas vääringus, võtta raha oma pangakontolt rohkem kui 56 vääringus ning kontrollida oma PayPali kontoseisu 25 vääringus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele