• 09.05.19, 08:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LHV hoiatab petukirjade eest

LHV hoiatab kliente petturite poolt panga nimel saadetud õngitsuskirjade eest, paludes neid mitte avada ja linkidel mitte klikkida.
Kurjategijate loodud "LHV veebileht".
  • Kurjategijate loodud "LHV veebileht".
  • Foto: LHV
Eile on edastatud LHV panga klientidele õngitsuskirju (pealkirjaga "FW: Teil on võrgus kaks dokumenti"), mis meelitavad kirjasaajaid klikkima kaasasoleval veebilingil. Lingi taga peitub ilmselgete võltsimistunnustega LHV internetipanka meenutav lehekülg, mis üritab klientidelt välja meelitada nende kasutajatunnuseid ja Smart-ID PIN-koode.
LHV palub internetipanka sisse logides alati veenduda, et tegemist on ametliku pangakanaliga. Sellele viitab korrektne veebilehe aadress, toimivate linkidega ja korrektne lehekülg, veebilehitseja aadressireal nn roheline tabalukk. Internetipanka sisenemisel ei tohiks kunagi sisestada PIN2 koodi, mis on mõeldud vaid tehingute ja lepingute allkirjastamiseks.
Saades pangalt kirja, tuleks veenduda ka saatja õigsuses. LHV saadab kirju lhv.ee-lõpulistelt aadressidelt, LHV-le omase sõnastuse ja formaadiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Klientidel, kes on sattunud pettuse ohvriks ja sisestanud oma andmeid võltslehele, palutakse pöörduda LHV klienditoe poole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele