Autor: Indrek Kald • 10. mai 2019

Esmaspäeval kavas Eesti veebiäride ühisaktsioon

13. mail toimub Eesti e-poodide ühisaktsioon E-smaspäev, et edendada müüki ja pakkuda tuge siinsetele veebipoodidele.
13. mail toimub Eesti e-poodide ühisaktsioon E-smaspäev.
Foto: esmaspaev.delfi.ee

Eesti e-kaubanduse liidu juhi Tõnu Vääti sõnul on 2014. aastast toimuv E-smaspäev Eesti analoog Black Fridayle, mis USAs tähistab novembri lõpus jõuluostude hooaja algust. "Suuremate ja tuntud e-poodide kõrval osalevad aktsioonis ka väiksemad tegijad, E-smaspäev annab neile võimaluse end laiemale publikule tutvustada," sõnas Väät.

Liidu juhi sõnul eelistab aina enam inimesi ostelda e-kanalites. "Maksekeskuse ja Eesti Panga andmetel kasvab e-ostlemine aastas umbes 25 protsenti," kinnitas ta.

"Arvatavasti toob E-smaspäev ka seekord kaasa ostuhulluse – eelmisel aastal külastas E-smaspäeva veebilehte 24 tunni jooksul pea 50 000 inimest ning nii mõnigi e-pood tegi rekordmüügipäeva," selgitas Väät.

E-smaspäeva pakkumised kehtivad 24 tundi. "Hinnasoodustus E-smaspäeval on keskmiselt 25 protsenti, igati mõistlik on seda ju ära kasutada," sõnas Väät.

E-smaspäeva on e-kaubanduse liidu poolt kaks korda aastas korraldatav e-ostlemise päev, kus veebipoed teevad sooduspakkumisi. E-smaspäev toimub iga novembrikuu ja maikuu teisel esmaspäeval.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755