Meiliturunduse teenust pakkuv Eesti firma Smaily omandas konkureeriva ettevõtte Mailbow, sealhulgas kliendid ja meeskonna.

- Mailbow asutaja Mikk Orglaan.
- Foto: Mailbow
"Nii Smaily kui Mailbow on Eesti meiliturunduse teerajajad ning mõlemad ettevõtted on aastate jooksul toonud turule lahendusi, ilma milleta ei kujutaks paljud turundajad oma päevatööd enam ette," seisab Smaily tegevjuhi Erkki Markuse ja Mailbow asutaja Mikk Orglaane ühisavalduses.
Smaily tegevjuhi Erkki Markuse kinnitusel viis Mailbow omandamiseni ühine eesmärk. "Ei ole just palju ettevõtteid, kelle DNAs on tugev soov luua tuleviku turunduslahendusi, mille kasutamine oleks lihtne ning millest saadav kasu selgelt mõõdetav," kinnitas ta.
"Tehingu tulemusena võtame üle tarkvara, kliendibaasi ja meeskonna ning jätkame veelgi suuremana Smaily nime all," lisas Markus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Smaily on juba alustanud Mailbow teenuste järk-järgulise üleviimisega Smaily platvormile. "Loomulikult teeme kõik endast oleneva, et kohanemine uue kasutajaliidesega oleks Mailbow klientide jaoks võimalikult mugav. Klientidele on igakülgseks abiks meie täienenud kasutajatoe meeskond," selgitas Markus.
Mailbow loojatele väljendas ta tänu kogemuse ja turu harimise eest. "Üheksa aasta jooksul on korraldatud üritust Email Summit, kus käis tarkust omandamas tuhandeid turundusega tegelevaid spetsialiste," märkis ta.
"Võime käsi südamel lubada, et Smaily ja Mailbow ühinenud teadmised valdkonna arendamisel aitavad kaasa Smaily arengule ning tänu sellele saame pakkuda rohkem võimalusi kõigile olemasolevatele ja uutele klientidele," sõnas Markus.
Enam kui kümneaastase kogemusega Smaily on suurim masspostitaja Eestis (turuosa 85%) ja üks suuremaid Baltimaades. Ettevõttel on tuhat maksvat klienti, kes saadavad igas kuus välja sada miljonit e-kirja.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.