• 15.05.19, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: finantstehnoloogia idufirma loo Eestis

Maailma ühes põhjalikumas idufirmade uuringus Startup Genome märgiti Eesti ära kui tugev ökosüsteem finantstehnoloogia ja küberturvalisuse sektorite arenguks.
Eesti idufirmade autahvel.
  • Eesti idufirmade autahvel. Foto: Startup Estonia
Kuigi Eesti osales uuringus vähendatud mahus, leidsime positiivse äramärkimise kahes kategoorias. Eesti tuli viie parima hulka finantstehnoloogiate käivitamise edetabelis. Lisaks kuulub Eesti kümne kõige taskukohasema talendipangaga ökosüsteemi hulka.
Rahvusvahelise startup-kogukondade uuringu – Startup Genome tulemusi tutvustatakse sel reedel Kultuurikatlas konverentsil Latitude59. Eelmisel nädalal Amsterdamis esitletud uuringut peetakse karmi metoodika tõttu kõige põhjalikumaks startup-ökosüsteemide uuringuks. Selle eesmärk on välja tuua peamised edufaktorid, mis muudavad kohaliku startup-ökosüsteemi ettevõtete arengut soodustavaks.
Startup Estonia juhi Maarika Truu sõnul annab sellistes uuringutes osalemine hea ülevaate globaalsetest arengusuundadest ning toob välja ka riikide startup-ökosüsteemide tugevusi ja arengukohti.
"Viimase kahe ja poole aasta jooksul oleme kasvatanud oma startup-ökosüsteemi koguväärtuse ligi 1,1 miljardi euroni. Meie suurima potentsiaaliga idusektorid on finantstehnoloogiad ning küberturvalisus. Need on sektorid milles oleme viimastel aastatel näinud väga kiiret kasvu. Ja kuigi on oluline teada oma konkurentsieeliseid, peame hoolitsema, et Eestis oleks hea idufirmat luua ja arendada kõigis sektorites," lisas ta.
Globaalselt on kõige kiiremini kasvavad startup-sektorid robootika ja arenenud tootmine, plokiahela tehnoloogiad, põllumajandus tehnoloogia ja toidutehnoloogia sektor, tehisintellekti, suurandmete ja analüüsi sektor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele