Transpordiplatvorm Bolt käivitas tegevuse Põhja-Aafrikas Tuneesia pealinnas Tunises, kus üle 500 autoomaniku on juba üles näidanud huvi taksojuhiks olemise vastu.

- Väljak Tuneesia pealinnas Tunises. Foto: Pixabay
Bolt Tuneesia tegevjuht Jacob Appel peab firma tugevuseks teenuse lihtsust ning kergesti tööle rakendamist uuel turul. "Meie pealinna transporditeenuste arengule annab Bolt kindlasti palju juurde ning teeb linnas liikumise mugavamaks," rääkis ta.
Bolt tegutseb Aafrikas ka Ghanas, Nigeerias, Keenias, Ugandas, Tansaanias ning Lõuna-Aafrika Vabariigis.
Varem Taxify nime kandnud Bolti eesmärk on muuta linnades liikumine lihtsamaks, kiiremaks ning usaldusväärsemaks. 2013. aastal Markus Villigu poolt asutatud Eesti tehnoloogiaettevõtel on tänaseks 25 miljonit kasutajat 30 riigis. Bolt kuulub ükssarvikute ehk enam kui miljard dollarit väärt idufirmade sekka.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.