• 27.05.19, 08:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

London City meer õpib Eesti e-kogemustest

Täna-homme kuulab Tallinnas Eesti kogemusi e-lahenduste ja digitaalse arengu vallas Londoni finantskeskuse linnapea Peter Estlin, kelle tööks on toetada majanduslikke sidemeid Ühendkuningriigi ja teiste riikide vahel.
London City linnapea ehk lordmeer Peter Estlin.
  • London City linnapea ehk lordmeer Peter Estlin.
  • Foto: Jason Alden
Esmaspäeval külastab London City linnapea ehk lordmeer Peter Estlin Tallinna tehnikaülikooli, kus teadlased tutvustavad talle targa linna kontseptsiooni ja e-lahendusi. Jutuks tuleb ka London City tulevik ja innovatsioon. Koos ülikooli rektor Jaak Aaviksooga tehakse TTÜ linnakus ka sõit Eesti teadlaste loodud isesõitva autoga.
London City linnapea esineb täna kell 16 Mektorys ka avaliku kõnega ja osaleb seejärel paneeldiskussioonis "London City tulevik: üleilmsete finantsteenuste innovatsioon".
Lordmeer külastab Tallinna 26.–28. mail eesmärgiga õppida Eesti kogemusest e-lahenduste ja digitaalse arengu vallas ning tutvustada Londoni finantskeskuse võimalusi. Visiidi käigus kohtub ta ka Tallinna linnapea Mihhail Kõlvartiga, et saada ülevaade Tallinna targa linna arendustest ning külastab ettevõtet Proud Engineers, et arutada Eesti e-lahendusi. Kavas on veel kohtumised tehnoloogiaettevõtjate ja pangandussektori esindajatega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Londoni City lordmeer on Londoni finantskeskuse linnapea, kes valitakse ametisse üheks aastaks. Lordmeer on Londoni City kõneisik, kes juhib briti äridelegatsioone rahvusvahelistel turgudel ning kelle tööks on toetada majanduslikke sidemeid Ühendkuningriigi ja teiste riikide vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele