Indrek Kald • 28 juuni 2019
Jaga lugu:

Turundusplatvorm Promoty kaasas investeeringu

Ettevõtteid ja Instagrami sisuloojaid (influencer) kokku viiva platvormi loonud 1,5aastane idufirma Promoty kaasas investeeringu, et minna teenusega esimestele välisturgudele.

Promoty tiim, keskel tegevjuht Aleks Koha.  Foto: Kristel Pähkel

Promotysse investeerinud turundusagentuuri IMPACT 80/20 asutaja Kristjan Raude sõnul on influencer-turundus on täna lapsekingades, mis peatselt hakkavad väikseks jääma.

"Olen tegutsenud turunduse ja müügi valdkonnas viimased 15 aastat nii Eestis kui välismaal ning näen, et influencer-turundus on tulnud, et jääda," selgitas ta. "Selle valdkonna iga-aastane kasv on meeletu," lisas Raude.

Promoty tegevjuhi Aleks Koha sõnul on nad platvormi pooleteise aasta jooksul Eestis valideerinud ning koostöös kohalike brändidega toodet paremaks ehitanud. "Usume, et toode on peagi sealmaal, et suudame ka maailma mastaabis konkureerida," sõnas ta.

Laienemisel plaanib idufirma kasutada lokaalset strateegiat, kus laienetakse ühte riiki korraga ja kohalikus keeles. Sarnast strateegiat on Eesti idufirmadest edukalt kasutanud näiteks Bolt.

"Promoty on kindlasti idufirma, millel silma peal hoida," kinnitas Madis Müür, tehnoloogiainvestor ja Promoty nõustaja. "Nad viivad brände suunamudijatega kokku oluliselt soodsamalt ja paremini sihitult kui konkureerivad platvormid. Usun, et tegemist on järjekordse Eesti tehnoloogiamaastiku edulooga," lisas ta.

Promoty on tegutsenud alates 2017. aasta lõpust. Platvormiga on Eestis liitunud pea 15 000 Instagrami kasutajat ning üle 500 turundaja. Pooleteist aasta jooksul on läbi viidud pea 250 kampaaniat mainekate brändidega nagu Wolt, River Island, Taffel ja Circle K.

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Indrek Kald
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112indrek.kald@gmail.com
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150ana.madismae@aripaev.ee